حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب آیپد پرو 10.5 اینچی 2018 با یک بریدگی عجیب روی پشت آن لو رفت

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، تبلت، لوازم جانبی

من هم مثل شما ابتدا جا خوردم، نه لزوما به دلیل بریدگی پشت قاب بلکه به دلیل نامی که برای صاحب قاب (!) عنوان شده است. ما در شایعات خواندیم که آیپد پرو 2018 کم حاشیه خواهد شد، Face ID خواهد داشت و اندازه نمایشگر آن به 11 اینچ افزایش می یابد که به دلیل کم حاشیه بودن، ابعاد کلی دستگاه تفاوت زیادی نخواهد داشت. حال اینکه آیپد پرو 10.5 اینچی 2018 چیست، دقیقا مشخص نیست. به هر حال! گفته می شود که قاب آیپد پرو 10.5 اینچی 2018 با یک بریدگی عجیب روی پشت آن لو رفته و در ادامه با هم در ترنجی درباره آن صحبت می کنیم.

قاب آیپد پرو 10.5 2018

قاب آیپد پرو 10.5 2018

همانطور که در تصویر بالا می بینید، روی قاب پشتی آیپد پرو 2018 یک بریدگی شبیه به مثلا دکمه هوم موبایل های قدیمی تر اندرویدی دیده می شود. البته که این جای یک کلید سخت افزاری نیست اما لطفا رندر اکسپریا ایکس زد 3 را به یاد بیاورید:

آیا این سونی اکسپریا ایکس زد 3 (Xperia XZ3) است؟

روی قاب پشتی پرچمدار نیمه دوم 2018 سونی نیز تقریبا شبیه به این بریدگی روی شیشه دیده می شود. قطعیتی وجود ندارد که این مورد به هم مربوط باشند اما به صورت عمومی این حدس که چنین جایگاه برای یک ابزار جانبی متصل شوند به دستگاه در نظر گرفته شده است اصلا بعید نیست.

دیگر پورت هایی که روی قاب دیده می شود برای کلیدها و احتمالا سینی سیم کارت در مدل سولار است. نظر شما چیست؟ فکر می کنید این بریدگی برای چیست؟ یکی از لوازم جانبی معروف و محبوب آیپد پرو را می توان کیبرد آن دانست که با Smart Connector به آن متصل می شود و این فضا می تواند مربوط به آن باشد. اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

نکته خیلی جالبی به نظر میرسه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)