حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پتنت موتورولا RAZR جدید با نمایشگر منعطف تاشو دیده شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

پنج ماه پیش و در جریان نمایشگاه MWC 2018 بود که در مصاحبه ای به صورت نسبتا رسمی (!)  مدیر عامل این شرکت احتمال قوی بازگشت گوشی تاشو موتورولا Razr با نمایشگر منعطف را عنوان کرد. حالا پتنت هایی از این شرکت منتشر شده که موتورولا RAZR را با نمایشگر منعطف تاشو نشان می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

موتورولا چندین تغییر بزرگ داشته و حتی به چند شرکت فروخته شده که در نهایت حالا تحت تملک لنوو است. در تمام این مدت اما موبایل شاخص آن ها همان RAZR بوده است که بخشی از رویای نوجوانی من هم بود! حالا قرار است این سمبل دوباره به کار گرفته شود و آن هم در راهی که آینده بازار است یعنی دستگاه های منعطف.

پتنت بالا لزوما مربوط به موتورولا Razr نیست اما خب تصور کنید که موتورولا یک پتنت برای موبایل منعطف ثبت کند، تقریبا مشخص است که این Razr جدید منعطف است. در این طرح شاهد یک موبایل تاشو به داخل هستیم که نمایشگر در حقیقت در آن به دو نیم تقسیم می شود. ساختار لولا اما عجیب است و احتمالا آن قوس مربوط به هم شدن را در درون ضخامت بدنه جای بدهد. این راه خلاقانه ای به نظر می رسد.

به هر حال می دانید که همه شرکت ها از سامسونگ تا هوآوی و اوپو به دنبال توسعه موبایل با نمایشگر منعطف تاشو هستند. لنوو هم قطعا نمی خواهد از این مسابقه دور بماند. البته این طرح با توجه به در دست توسعه بودن نمایشگر منعطف، حاشیه نمایشگر آن زیاد است، خیلی زیاد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید احیا این دستگاه نمادین موتورولا به یک موفقیت خوب می انجامد یا آن ابهت را از خاطرها پاک می کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)