حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی آنر 8 ایکس (Honor 8X) در تصاویر و یک بنچمارک لو رفت

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات، هواوی

دو روز پیش بود که در ترنجی خواندیم جعبه گوشی آنر 8 ایکس (Honor 8X) لو رفت. این دستگاه که مسلما یکی از تبلت‌های ارزان‌قیمت مهم برای فروش آنر (Honor) در بازار خواهد بود، با بریدگی نمایشگر کوچکتر و شبیه به اسنشال فون طراحی شده است. این را از کجا می دانیم؟ تصاویری از هوآوی آنر ۸ ایکس (Honor 8X) منتشر شده که این را تایید می کند و البته یک بنچمارک چینی به نام Master lu درباره سخت افزار آن اطلاعاتی ارایه می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آن ها داشته باشیم.

چند تصویر احتمالا از یکی از کارمندان آنر که در حال کار کردن با آنر ۸ ایکس (Honor 8X) به این شکل لو رفته است. هر چند توصیه می کنیم به حریم خصوصی یکدیگر احترام بگذارید اما به هر حال به این روش اطلاعاتی درباره فبلت میان رده آنر منتشر شده است.

ابتدا اولین موضوعی که جلب توجه می کند، بریدگی نمایشگر اسنشال طور آن است. به نظر می رسد که تولیدکننده های چینی امسال به این طراحی روی آورده اند و پس از اوپو این شایعات آنر و هوآوی است که برای آنر ۸ ایکس و میت ۲۰ چنین طراحی را عنوان می کند.

در ترنجی خواندیم آنر 8 ایکس (Honor 8X) که به نظر می رسد نام تجاری مدل ARE-AL00 باشد، نمایشگر بسیار بزرگ 7.12 اینچی FHD+ خواهد داشت که بالای آن یک بریدگی وجود دارد. نسبت تصویر این نمایشگر 18.7:9 است. این دستگاه در ابعاد 177.57×86.24×8.13 میلی متر ارایه می شود و وزن 210 گرمی دارد. مشخصا ما با یک فبلت جدید از هوآوی رو به رو هستیم که عاشقان بازی، تماشای ویدیو و وبگردی را به خود جلب خواهد کرد.

و این اطلاعاتی است که از بنچمارک چینی Master Lu درباره ARE-AL00 منتشر شده که ما آن را مربوط به آنر ۸ ایکس می دانیم. به هر حال حالا چینی ها همه چیز دارند و بد نیست یک بنچمارک هم داشته باشند! این بنچمارک به ما اسنپدراگون ۶۶۰ را نشان می دهد و جالب است که نامی از چیپست های خود هوآوی را نمی بینیم.

به صورت کلی به نظر می رسد که آنر ۸ ایکس یک فبلت مهم برای آن هاست که فروش جالب توجهی را تجربه خواهد کرد. نظر شما چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)