حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو ایکس 23 (Vivo X23) در وب سایت ویوو دیده شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | ویوو

ویوو ایکس 23 (Vivo X23) قرار است که جانشین ویوو ایکس 21 باشد. من هم مثلا شما نمی دانم چرا برای یک نسل اختلاف، دو شماره تغییر می کند اما اگر بخواهید وارد فسلفه نام گذاری محصولات ویوو شوید، قطعا گیج می شوید! این دستگاه که هنوز رسما معرفی نشده، در سایت رسمی ویوو برای رزرو کردن آماده است و بخشی از مشخصات و ویژگی های ویوو ایکس 23 را می توان در آن دید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با آن بیشتر آشنا شویم.

پنج روز پیش بود که در ترنجی خواندیم اوپو اف 9 (Oppo F9) با بریدگی نمایشگر خاص خود معرفی شد. همچنین می دانیم که اوپو، ویوو و وان پلاس هر سه زیر مجموعه BBK Technology هستند، پس بعید نیست که ایده ها بین این شرکت ها به اشتراک گذاشته شود! بریدگی نمایشگر قطره طور که در اوپو اف 9 (Oppo F9) دیدیم، اینجا هم دیده می شود و هر چند ما طرفدار بریدگی نمایشگر نیستیم اما این قطعا بهتر از قبلی هاست. به لطف این ناچ کوچک، نسبت نمایشگر به بدنه ویوو ایکس 23 (Vivo X23) برابر 91.2٪ است. احتمالا این نمایشگر 6.4 اینچی AMOLED باشد.

نسبت نمایشگر به بدنه ویوو ایکس 23 (Vivo X23) برابر 91.2٪ است

ویوو ایکس 23

ویوو ایکس 23

طراحی قاب پشتی اما با اوپو F9 متفاوت است و شبیه به چیزی است که در قاب بالایی می بینیم. برای دوربین دوگانه اما دوربین دوم فوق عریض در نظر گرفته شده است که هر چند به دلچسبی حضور لنز تله نیست اما به هر حال بهتر از یک دوربین رزلوشن پایین صرفا برای عمق سنجی به نظر می رسد. طبق معمول این دوربین با هوش مصنوعی نیز تجهیز شده است. همانطور که در تصویر بالا و البته تصویر پایین می بینید، گرادیانت های مختلف رنگی روی قاب شیشه ای پشت ویوو ایکس 23 (Vivo X23)‌ قرار خواهد گرفت.

ویوو ایکس 23

ویوو ایکس 23

حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر برای محصولات ویوو موضوع جدیدی نیست و ویوو ایکس 23 (Vivo X23) نیز با این فناوری احراز هویت ارایه می شود. به نظر می رسد که نسل چهارم حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر در Vivo X23 استفاده می شود که سبب سرعت بالاتر و دقت بهتر می شود اما هنوز مشخصات کاملی از آن منتشر نشده است.

نسل چهارم حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر در Vivo X23 استفاده می شود

ویوو ایکس 23

ویوو ایکس 23

چیپست اسنپدراگون 670 یا 710 در کنار 8 گیگابایت حافظه رم مشخصات سخت افزاری است که برای ویوو ایکس 23 عنوان می شود. همچنین عنوان می شود که این دستگاه با یک حسگر تشخیص عمق 3 بعدی (ToF) ارایه می شود که مشخص نیست دقیقا کجای آن قرار خواهد گرفت. شارژر سریع 22.5 واتی همراه Vivo X23 خواهد بود.

ویوو ایکس 23

ویوو ایکس 23

قیمت ویوو ایکس 23 حدود 466 (معادل 3199 یوان) است که کمی گران به نظر می رسد و باید دید که چطور از آن استقبال می کنند. نظر شما چیست؟ فکر می کنید دستگاهی باشد که آرزوی عرضه آن در ایران را داشته باشید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir Hossein

خوبه که شرکت های چینی ناچ رو به مرور دارن کمتر و یا حذفش میکنن.به شدت منتظر S10 هستم ببینم چجوری به دوره ناچ پایان میده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)