حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری آیپد منفجر شد و فروشگاه اپل آمستردام هلند را چند ساعت تعطیل کرد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل

حالا نه آنقدرها (!) اما یکم منفجر شده است. در حقیقت مرز بین انفجار و عدم انفجار! امروز خبر می رسد که باتری آیپد منفجر شده و فروشگاه اپل آمستردام هلند را چند ساعت تعطیل کرد. حال برخی از سایت های فناوری از واژه انفجار دوری می کنند اما رسانه هایی مثل خبرگزاری های بزرگ تر به این تیتر علاقه نشان دادند. به هر صورت! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم اوضاع از چه قرار است.

یکی از آیپدهای درون فروشگاه که به احتمال زیاد نمونه های روی میزی بوده است شروع به دود کردن می کند و کارمندان اپل سریعا آن را درون ظرف شن می گذارند تا از حادثه های بعدی جلوگیری کند. گویا باتری آیپد بیش از حد داغ شده بوده و به حد انفجار رسیده است. مردم را از فروشگاه تخیله می کنند، آتش نشانی می آید و اوضاع کنترل شده و مردم پس از ساعاتی به فروشگاه باز می گردند.

اگر از تلفات جانی انفجار باتری آیپد در فروشگاه اپل آمستردام بپرسید باید بگوییم سه کارمند اپل به دلیل استنشاق بخارهای باتری دچار مسمومیت شده اند اما صدمه جدی ندیده اند. اینکه آیا این موضوع تاثیر منفی بر فروش آیپدها می گذارد یا خیر مسلما قابل بررسی است اما پاسخ آخر، بله است، هر چند کوچک و هر چند طبق معمول تقصیر به گردن فاکسکان بیفتد! بد نیست نگاهی به باتری آیپدها هم داشته باشیم:

باتری آیپد

باتری آیپد

هنوز مدل دقیق آیپد عنوان نشده اما اینکه یک دستگاه نمونه روی میز که همیشه به شارژ است و حداکثر روشنایی آماده به استفاده در نظر گرفته شده است، چنین مشکلی را تجربه کند، دور از انتظار نیست. شما این اتفاق را چطور می بینید؟ خبری است که به صورت گسترده در رسانه بازتاب داشته است و شاید حتی شاهد بازخورد رسمی اپل هم باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کهکشان

الان اگه سامسونگ بود میکردنش پیرهن عثمان

یکی از دوستان میگفت اپل هیچی نداشته باشه، حداقل کیفیت داره محصولاتش.

عجب کیفیتی!!!

نیما

خیلی بده که بعضی ها هر روز میان به سایت های فناوری و به جای افزایش آگاهی خودشون ، منتظر هستن یه شرکت یه بلایی سرش بیاد.
بعد شروع کنن به اظهار فضل.

Ali007

همونطور که خودتون قبلا گفتید این اتفاق ممکنه برای هر برندی بیفته به خاطر تولید فراوان و درسته مسئله مهمیه ولی نه اونقدر و اینکه آیپد پروی ۱۰.۵ اینچی که یکی از دوستان خارج نشین بهم هدیه دادن واقعا فوق العاده بود و عملکردی عالی حیف که موقع دلار ۱۳تومنی فروختم یه دو سه تومنم خودم روش گذاشتم یه ۴۰۵ دسته دو خریدم?.در کل منظورم اینکه آیپد ها کیفیت فوقالعاده ای دارن و نسبت به تبلت های اندرویدی ترجیح میدم و اینکه اتفاقه دیگه میفته ممکنه برای همه برند ها پیش بیاد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)