حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا پی 30 (Motorola P30) رسما معرفی شد:‌ 303 دلار

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، موتورولا

دیروز بود که در ترنجی گفتیم موتورولا پی 30 (Motorola P30) در وب سایت این شرکت لو رفت و قرار است امروز رسما معرفی شود. حالا موتورولا پی 30 (Motorola P30) رسما معرفی شدو قیمت مدل پایه آن 303 دلار است. به این صورت می توان گفت یک کپی ارزان دیگر برای آیفون X از چین برخواسته است! بله موتورولا چینی نیست اما لنوو که چینی است آن را خریده و موتورولا P30 اولین تاثیرات آن است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با این میان رده جدید موتورولا بیشتر آشنا شویم.

موتورولا پی 30 (Motorola P30)

موتورولا پی 30 (Motorola P30)

اینکه موتورولا پی 30 (Motorola P30) خیلی شبیه به آیفون X است اصلا هیچ شکی نیست اما لزوما نمی توان گفت این یک موضوع خیلی بد است، به هر حال نگاهی به بازار داشته باشید و مخاطبین هدف این دستگاه را ببینید.

بازار چین چنین دستگاه هایی را می پسندد و حتی نوکیا نیز با سری نوکیا ایکس (Nokia X) بریدگی نمایشگر را به کار بسته است. هر چند با شما شرط می بندیم که موتورولا پی 30 (Motorola P30ّ) با نام موتورولا وان پاور (One Power) به بازار جهانی عرضه خواهد شد اما به هر حال نوکیا Xn ها هم با نام نوکیا n.1 پلاس (n=مدل دستگاه) وارد بازار جهانی شدند!

نمایشگر موتورولا P30

نمایشگر موتورولا P30

بسیار خوب، به موتورولا پی 30 (Motorola P30) می پردازیم. نمایشگر 6.2 اینچی با بریدگی نمایشگر، رزلوشن 2246 در 1080 (FHD+) و نسبت تصویر 19:9 ارایه می شود و با توجه به عدم اشاره به نوع پنل باید گفت احتمالا یک پنل LCD را شاهد هستیم. متاسفانه روی لبه پایینی نمایشگر شاهد قرار گرفتن لوگو موتورولا هستیم و این از زیبایی دستگاه کاسته است.

دوربین موتورولا پی 30

دوربین موتورولا پی 30

دوربین دوگانه موتورولا پی 30 (Motorola P30) با طراحی بسیار شبیه به آیفون X ارایه شده که بیش از حد در نقشش غرق شده و برجستگی آن بیشتر از آیفون X به نظر می رسد. مشخصات این دوربین دوگانه 16+5 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی خواهد بود که همه آن ها با هوش مصنوعی تقویت شده اند.

سخت افزار موتورولا پی 30

سخت افزار موتورولا پی 30

موتورلا پی 30 (P30) با چیپست اسنپدراگون 636 و 6 گیگابایت حافظه رم تجهیز شده که مدل های 64 و 128 گیگابایت برای حافظه داخلی دارد. قیمت معادل 303 و 360 دلار عنوان شده و تقریبا یک ماه دیگر یعنی 15 سپتامبر به بازار عرضه خواهند شد.

سیستم عامل موتورولا پی 30 اندروید 8.1 است که با رابط کاربری لنوو یعنی ZUI 4.0 در چین ارایه خواهد شد. همانطور که گفتیم به احتمال بسیار قوی موتورولا P30 به عنوان موتورولا وان پاور به بازار جهانی عرضه خواهد شد که در آن بازار به عنوان یک موبایل از پروژه اندروید وان ظاهر می شود.

در پایان باید به جک 3.5 میلی متری صدا، حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی، باتری 3000 میلی آمپری، وزن 170 گرمی و رنگ گرادیانت طور بنقش به آبی آسمانی موتورولا پی 30 اشاره کرد:

نظر شما درباره موتورولا پی 30 (Motorola P30) چیست؟ فکر می کنید به لنوو کمک کند تا از نام موتورولا پول بیشتری در آورد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

معرفی میکنم
اپل موتورولا p30?

HPYK1

برادر ناتنی اپل

JAVAD

این که همون ایفون ایکسه با لوگوی موتورولا، یکم خلاقیت به خرج بدین جون مادرتون
حتی والپیپر هم همون والپیپر ایفون ایکس هستش
من خودم ازونام که با اینکه بگم کپیه مخالفم ولی انصافا این دیگه اینقدر شبیهه که نمیشه نگفت کپی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)