حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل شارژ سریع پیکسل ایکس ال (Pixel XL) به زودی برطرف می شود

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

دیروز بود که در ترنجی خواندیم شارژ سریع پیکسل ایکس ال پس از آپدیت اندروید 9 از کار افتاده است. این مشکل برای تعداد زیادی از کاربران رخ داده بود و گاها نه تنها موبایل شریع شارژ نمی شد، بلکه کندتر هم شارژ می شد. حالا گوگل رسما پاسخ داده که مشکل شارژ سریع پیکسل ایکس ال (Pixel XL) به زودی برطرف می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این مشکل داشته باشیم.

پیش از این عنوان شده بود که با استفاده شارژر سریع 3 آمپر و 5 ولت (توان خروجی 15 وات) و کابل USB Type C پیکسل ایکس ال (Pixel XL) سریع شارژ نمی شود. حالا به نظر می رسد این مشکل برای کاربرانی رخ داده که از کابل و شارژر غیر Power Delivery USB-C استفاده کرده اند. این کاربران پیش از آپدیت اندروید 9 می توانستند دستگاه خود را با همین شرایط سریع شارژر کنند.

حالا گوگل وارد عمل شده و یک بیانیه رسمی داده است که در ادامه با هم می خوانیم:

“از شما برای گزارش این موضوع متشکریم. ما این را با تیم های محصول و مهندسی مان که این موضوع را بررسی خواهند کرد، به اشتراک گذاشته ایم. همچنین ما به محض دریافت اطلاعات بیشتر برای این مشکل آپدیتی را ارایه خواهیم کرد.”

گفته می شود گوگل در حال حاضر روی مشکل شارژ سریع پیکسل ایکس ال (Pixel XL) پس از آپدیت اندروید 9 کار می کند. به هر حال برخی مشکلات پس از ارایه آپدیت های بزرگ طبیعی هستند. شما چطور فکر می کنید؟ تا کنون پس از آپدیت با مشکل رو به رو شده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)