حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین اوپو آر 17 پرو (Oppo R17 Pro) با دیافراگم دوگانه f/1.5 – f/2.4 عرضه می شود

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شایعات

تقریبا هشت ماه از ارایه دیافراگم دوگانه در سامسونگ Galaxy W2018 می گذرد و حالا اولین شرکتی که پس از سامسونگ این فناوری را استفاده خواهد کرد، اوپو است و آن هم نه در یک پرچمدار بلکه در یک میان رده لوکس! امروز در شایعه ای می خوانیم که دوربین اوپو آر 17 پرو (Oppo R17 Pro) با دیافراگم دوگانه f/1.5 – f/2.4 عرضه می شود. در ادامه با ترنی همراه باشید تا نگاهی به این شایعه که با واقعیت راهی ندارد، داشته باشیم.

این تیزر رسمی اوپو (Oppo) است که عنوان می کند دیافراگم دوگانه بین f/1.5 – f/2.4 در دوربین دوگانه اوپو آر 17 پرو (Oppo R17 Pro) وجود خواهد داشت. جالب است که بدانید مکانیسم دوربین دوگانه این دستگاه عبارت است از 16+5 مگاپیکسل که دوربین 5 مگاپیکسلی فقط برای سنجش عمق میدان است و اپتیک متفاوتی ارایه نمی کند اما دوربین 16 مگاپیکسلی با دیافراگم دوگانه عرضه خواهد شد. می توانید تصویر متحرک لو رفته از آن را که مکانیسم تغییر دیافراگم را نشان می دهد ببینید:

دیافراگم دوگانه دوربین اوپو R17 پرو

دیافراگم دوگانه دوربین اوپو R17 پرو

جالب است که از نظر مکانیکی این مکانیسم با مکانیسم دیافراگم دوگانه سامسونگ متفاوت است. دوربین دوگانه Oppo R15 Pro رزلوشن های 16+20 مگاپیکسلی داشته که به همین دلیل رزولشن 5+16 مگاپیکسلی به نوعی برای کاربران یک افت به شمار می رود.

گفته می شود این دوربین روی حسگر تصویر سونی IMX519 توسعه داده شده است که دقیقا همان حسگر تصویر استفاده شده در دوربین 16 مگاپیکسلی Oppo R15 Pro است. اندازه این حسگر 1/2.6 اینچ است و اندازه هر پیکسل ان 1.22 میکرومتر خواهد بود.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد چینی ها یا پیشروتر و جسورتر از دیگر برندهای مطرح شده اند و یا خیلی کم در سایه نوآوری آن ها خواهند بود و به زودی موبایل های آن ها همه فناوری های روز را دارد! بد نیست بدانید چییست اسنپدراگون 710 در قلب Oppo R17 Pro خواهد تپید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)