حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسل نهم پردازنده های اینتل با 8 هسته پردازنده و معماری 14 نانومتری نهم مهرماه رونمایی می شوند

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | پردازشگرها

شایعه شده است که اینتل نهم مهرماه برابر با 1 اکتبر از نسل نهم پردازنده های کامپیوترهای شخصی رونمایی خواهد کرد. این پردازنده ها در حالی که به دلیل تاخیر چیپ های 10 نانومتری Cannon Lake با معماری بهبود یافته 14 نانومتری عرضه خواهند شد برای اولین بار با 8 هسته مجهز و 16 شاخه (یا هسته مجازی) مجهز می شودو در ادامه با ترنجی همراه باشید.

انتظار می رود پرچمدار اصلی اینتل Core i9-9900K با 8 هسته و 16 شاخه عرضه شود. اطلاعات لو رفته نشان می دهد که این چیپست اولین چیپست Core i9 دسکتاپ خواهد بود که شامل 16 مگابایت حافظه کش L3 و چیپست گرافیکی Intel’s UHD 620 خواهد بود. حتی انتظار می رود که نسل نهم چیپست های Core i7 هم با 8 هسته اما با 8 شاخه ارایه شود. برای نسل نهم چیپست های Core i5 نیز انتظار ارایه 6 هسته و 6 شاخه را داریم.

گزارش ها عنوان می کنند که احتمالا اینتل ابتدا نسخه آنلاک شده قابل اورکلاک چیپست های خود را عرضه کند و سپس چیپست های نسل نهم بیشتری را ابتدا سال آینده عرضه کند. اگر تاریخ معرفی 9 مهرماه برای نسل نهم پردازنده های اینتل صحیح باشد، ما انتظار داریم که این چیپست ها در دامنه وسیعی از کامپیوترهای شخصی جدید سال آینده (2019) دیده شوند. خیلی ها منتظرند ببیند که چیپست های نسل نهم اینتل چطور می توانند با چیپست های AMD’s Ryzen در زمینه بازی و باقی پردازش ها رقابت کنند.

نظر شما چیست؟ به نظر اینتل می خواهد نسل دهم پردازنده های خود را با معماری 10 نانومتری و سروصدای بیشتری عرضه کند!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)