حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیست آپدیت اندروید 9 (اندروید پای) برای سونی منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، سونی

اندروید 9 (اندروید پای) رسما معرفی شده و کم کم باید اخبار لیست آپدیت آن برای موبایل های مختلف را بیشتر بخوانیم. امروز ژاپنی ها دست به کار شده اند و لیست آپدیت اندروید 9 (اندروید پای) برای سونی منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این لیست 6 تایی داشته باشیم.

باید در نظر داشته باشید که در حال حاضر موبایل های گوگل و اسنشال آپدیت اندروید 9 را دریافت کرده اند که در مجموع 5 مدل موبایل از چندصد مدل دستگاه اندرویدی هستند! سونی تلاش خود را دارد بین 1 تا 3 ماه دیگر آپدیت اندروید 9 را برای این 6 پرچمدار (و شبه پرچمدار) خود عرضه کند:

اکسپریا ایکس زد 2
اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت
اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم
اکسپریا ایکس زد 1
اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت
اکسپریا ایکس زد پریمیوم

این 6 دستگاه تا دو و نیم نسل عقب تر پرچمدارهای سونی در طول یکسال و نیم گذشته عرضه شده اند را پوشش می دهد و سونی قول داده که با آغاز ماه سپتامبر اولین موج آپدیت ها را ارایه کند و در نهایت تمام این 6 دستگاه تا پایان نوامبر (3 ماه دیگر) آپدیت اندروید 9 را دریافت کنند.

عملکرد سونی عموما در سرعت عرضه آپدیت ستودنی بوده و این را کاربران اکوسیستم اندروید به خوبی می دانند. هر چند رابط کاربری ساده و نزدیک به اندروید خام سونی در این موضوع بی تاثیر نیست اما اگر شما سونی را انتخاب کرده اید، پس مشخص است که این موضوع را دوست دارید و در نتیجه آپدیت سریع تر حق شماست!

نظر شما درباره این لیست چیست؟ مسلما لیست آپدیت اندروید 9 سونی محدود به 6 این دستگاه نخواهد بود و در آینده اسامی بیشتری را مرور خواهیم کرد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Quality

دمش گرم خیلی سریع عمل میکنه و منتظر اندروید 9 هستم

ali.k77

من خودم ساده ترین رابط کاربری بدون هیچگونه برنامه اضافه رو ترجیح میدم.

REZA

اندروید پای نیومده هیجان انگیزه!
موقع اپدیت از 4.4.4 به 5 هم همینقد دلم میخواست زودتر اپدیت بیاد!
افرین به سونی همیشه توی اپدیت خوب بوده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)