حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری میت 20 پرو (Mate 20 Pro) برابر 4200 میلی آمپر خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | هواوی

باتری 4000 میلی آمپری روی میت 10 پرو عمر باتری خیلی خوبی را ارایه می کرد که ما هم آن را به عنوان بهترین عمر باتری موبایل در سال 2017 انتخاب کردیم. حالا به نظر می رسد که  باتری میت 20 پرو (Mate 20 Pro) برابر 4200 میلی آمپر خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن با یک پوستر رسمی از هوآوی بیشتر صحبت کنیم.

قبلا در ترنجی مشخصاتی از هوآوی میت 20 (Mate 20) لو رفت و در آن نمایشگر 6.3 اینچی و باتری 4200 را دیدیم. در این پوستر جدید که به عنوان تصویر اصلی مطلب می بینید، حرفی از حجم دقیق باتری زده نشده است اما به وضوح مشخص است که حجم باتری آن از با شیب ملایمی بیشتر از 3750 و 4000 باشد. با حدس نسبتا کم خطایی می توان گفت که شایعه باتری 4200 میلی آمپری میت 20 پرو می تواند صحیح باشد.

هچنین علاوه بر شایعه باتری 4200 میلی آمپری می توان گفت شارژر 40 واتی نیز می تواند دلپذیر باشد. درباره میت 20 پرو تا کنون شنیده ایم که نمایشگر 6.9 اینچی خواهد داشت و سپس دیدیم میت 20 با نمایشگر 6.3 اینچی ارایه می شود. این احتمال نسبت تصویر متفاوت را زیادی می کند. بر خلاف تفاوت میت 10 با میت 10 پرو که که فقط مدل پرو پنل AMOLED داشت، این جا به نظر می رسد مدل عادی نیز با نمایشگر AMOLED عرضه خواهد شد.

می دانیم که چیپست کایرین 980 در قلب این دو دستگاه یعنی میت 20 و میت 20 پرو خواهد تپید. نظر شما درباره میت 20 پرو چیست؟ به نظر عمر باتری یکی از ویژگی های مهم آن خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

عالی خواهد بود

Shiral

البته امیدوارم قیمتش را به خاطر این افزایش حجم پانصد دلار افزایش نده.??

علی شیخ زاده

چطور حدس زدید اینجا ک چیزی ننوشته
باتوجه به اندازه صفحه ۴۲۰۰ واسه میت ۲۰ باشه و مدل پرو ک ۶.۹ اینچیه شاید بیشتر باشه

ahmad

این پوستر به حجم باتری اشاره نمیکنه دقت کنید به عکس میت ۱۰ پرو و پی ۲۰ پرو هردو ۴۰۰۰ هستن ولی در ستون راست یک اندازه نشون داده نشدن این یعنی اینکه داره به شارژدهی باتری اشاره میکنه نه حجم اون

galaxy

چه میکنه هواوی

Peiman

شارژر ۴۰ واتی فوق العادس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)