حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی برند POCO را برای هند معرفی می کند

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

شیائومی حرکات عجیبی دارد! اول از معرفی موبایل مخصوص بازی تحت برند Black Shark و حالا می شنویم که شیائومی برند POCO را برای هند معرفی می کند. چندی پیش اطلاعاتی چند درباره دوربین شیائومی POCOPHONE F1 با اسنپدراگون ۸۴۵ لو رفت و حالا شنیده می شود که شیائومی برند POCO را برای هند معرفی می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آن داشته باشیم.

درباره اینکه برند POCO برای بازار هند یا PocoPhone برای بازار جهانی دقیقا چه راهی را خواهد پیمود اما تا کنون که مشخصات پرچمدار برای آن نقل شده است. در منبع مطلب می خوانیم که شاید مثل سری موفق Redmi باشد و شیائومی برای نوسازی این دسته قیمتی بخواهد برندی جدید ارایه کند اما موضوع این است که سری Redmi دستگاه های پایین رده هستند ولی مشخصات سخت افزاری PocoPhone F1 با اسنپدراگون 845 به این سری شباهتی ندارد مگر سری Pro آن!

به هر حال هنوز بیانیه رسمی و راهبرد مشخصی درباره آن ارایه نشده است و به محص رونمایی از آن در ترنجی با هم پیرامونش صحبت می کنیم. به هر حال امروز 18 مرداد است و رونمایی گلکسی نوت 9 همه چیز را تحت تاثیر قرار خواهد داد اما سعی می کنیم اگر خبری در این زمینه بود، پوشش دهیم.

شما چطور فکر می کنید؟ برند POCO شیائومی چه راهبردی را پیش خواهد گرفت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)