حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین آیفون 9 (iPhone 9) بزرگتر خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، شایعات

می دانیم که از 3 آیفون 2018 تنها یکی از آن ها دارای یک دوربین اصلی خواهد بود. این دوربین تکی در جدیدترین شایعات به نظر ابعاد بزرگتری خواهد داشت. هر چند من شخصا فکر می کنم این موضوع به سبب تناسب ظاهری با ابعاد بزرگتر آیفون 6.1 LCD کاملا طبیعی است، اما به هر حال این گزارش به شکل مجزا منتشر شده و در نهایت بد نیست که آن را با هم در ترنجی مرور کنیم. با ما همراه باشید.

در تصاویر جدیدی که از ماکت های منتسب به آیفون 9 (iPhone 9) و دیگر آیفون های 2018 می بینیم، دوربین تکی آیفون 9 ارزان تر، ابعاد بزرگتری دارد و فلاش LED آن روی لبه پایین قرار گرفته است. درباره رزلوشن این دوربین اصلا اطلاعات مشخصی در دسترس نیست اما کمترین انتظار قطعا همان دوربین تکی 12 مگاپیکسلی آیفون 8 خواهد بود. این تصویر زیر می تواند آیفون 9 را در رنگ سفید و مشکی به شما نشان دهد:

آیفون 9 مشکی و سفید

آیفون 9 مشکی و سفید

مشخصا موضوعی که در طراحی قاب دوربین آیفون های 2018 به چشم من زیبا نیست، قاب نقره ای برجسته دور آن است. این موضوع در آیفون X زیباتر بود اما به نظر می رسد که در آیفون های 2018 شکل چشم نوازی نخواهد داشت. البته برای تفاوت در طراحی یکسان آیفون های چند سال آتی با خط مشی طراحی آیفون X (!) باید چنین مواردی را مورد نظر داشت.

اگر بخواهیم آیفون های 2018 یا مشخصا آیفون 9 و آیفون X پلاس را در کنار همدیگر ببینیم، نمای پشتی و جلویی کاملا قابل پیش بینی است. نمای جلویی این دو دستگاه به ما نشان می دهد که Face ID برای هر دو دستگاه وجود دارد و این در راستای حذف Touch ID و یکپارچه شدن تجربه کاربری در محصولات اپل صورت گرفته است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید قاب بزرگتر دوربین تکی آیفون 9 می تواند موضوع بزرگی باشد یا صرفا بحث طراحی است؟ نظر من روی احتمال دوم است!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کهکشان

احتمالا فن آیفونا همین یخورده بزرگتر شدن دوربینو بعنوان بهترین نوآوری و تکنولوژی جدید آیفون بدونن خخخخخ

mostafa3

احتمالا سنسور با سایز بزرگتری داره نسبت به آیفون سالهای قبل
یه چیزی شبیه با سنسور جدید و بزرگ سونی که تازه معرفی شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)