حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی تب ای ۴ (Galaxy Tab A4) رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | تبلت، سامسونگ

امشب دو تبلت جدید از ۴ تبلت مورد نظر سامسونگ برای سال ۲۰۱۸ معرفی شدند. دقایقی قبل در ترنجی خواندیم که تبلت گلکسی تب اس ۴ (Galaxy Tab S4) رسما معرفی شد و حالا نوبت به تبلت ارزان تر گلکسی تب ای ۴ (Galaxy Tab A4) است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سامسونگ در جهت نام گذاری قابل فهم تر، دو تبلت جدید خانواده گلکسی A و گلکسی S خود را با شماره ۴ ارایه نموده است. جالب اینکه هر دو ۱۰.۵ اینچی هستند اما نمایشگر TFT و FHD+ گلکسی Tab A4 کجا و نمایشگر سوپر امولد QHD+ گلکسی تب اس ۴ کجا! همچنین از نظر پردازشی باید گفت چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ در کنار ۳ گیگابایت حافظه رم ارایه می شود که اساسا نسبت به انتظار ما کم است، دقیقا مانند گلکسی تب S4.

خوشبختانه اما اشتراکاتی بین این دو تبلت وجود دارد، مثلا سیستم صوتی AKG با چهار بلندگوی استریو یا باتری ۷۳۰۰ میلی آمپری از مشخصات گلکسی تب ای ۴ هم هست. دوربین ها برای گلکسی تب ای ۴ به ترتیب ۸ و ۵ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سلفی است.

به لطف بازی ها و ویژگی های مفید برای کودکان می توان گفت مخاطب هدف این تبلت کودکان است. البته به لطف چند کاربره بودن اندروید همه کاربران خانواده می توانند از این تبلت استفاده کنند. ویژگی نمایشگر همیشه روشن (AOD) اولین مرتبه است که روی دستگاهی با نمایشگر TFT (یا به عبارت بهتر غیر امولد) از سامسونگ قرار می گیرد اما به عنوان یک داشبورد اطلاعات عمومی را ارایه می کند.

نظر شما چیست؟ گلکسی تب ای ۴ (Galaxy Tab A 4) تبلت خوبی برای مخاطبین هدفش هست؟ قیمت نسخه وای فای ۳۳۰ یورو و نسخه سلولارش ۳۹۰ یورو عنوان شده است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

متنفرم از tft یعنی اگر یه گوشی ای بهترین دوربین و پردازنده و باتری و طراحی و اسپیکرو…رو داشته باشه ولی tft باشه عمرا بگیرم مفتش گرونه
البته شایدم من رو صفحه نمایش خیلی حساسم تقریبا مهم ترین ملاکم برای خریده ولی اصلا نمیتونم تحملش کنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)