حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی میت 20 لایت (Mate 20 Lite) لو رفت، 4 دوربین

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، هواوی

گفتیم که قطار شایعات هوآوی به راه افتاده و کم کم اخبار بیشتری درباره سه گانه هوآوی میت 20 (Huawei Mate 20) به گوش خواهد رسید. این بار پس از اینکه دوربین سه گانه هوآوی میت 20 پرو و میت 20 تایید شد، حالا نوبت به لو رفتن هوآوی میت 20 لایت (Mate 20 Lite) با 4 دوربین است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره نسخه میان رده میت 20 بیشتر صحبت کنیم.

مشخصا اولین شایعه میت ۲۰ لایت با تصویر همراه است که دید خوبی به ما می دهد. حتی چون این تصویر در سازمان TENAA چین لو رفته است، به نظر می رسد عرضه میت ۲۰ لایت زودتر از دو نسخه دیگه باشد. اما چه چیزی در این تصویر مشخص است؟

به جلو و پشت میت ۲۰ لایت توجه کنید، یک دوربین دوگانه سلفی قابل تشخیص است و یک دوربین دوگانه اصلی روی قاب پشتی که در مجموع ۴ دوربین می شود. قاب پشتی طراحی زیبا و مشابه با Mate RS پورشه دیزاین دارد که این را می پسندیم. زیبا اینکه دوربین دوگانه اصلی وسط قاب دستگاه است و مانند پی ۲۰ لایت (در بازار ما نوا ۳ ای) طراحی شبیه به آیفون X ندارد!

صحبت از آیفون X شد و بریدگی نمایشگر به ما یادآوری می شود! به نظر می رسد میت ۲۰ لایت هم با بریدگی نمایشگر عرضه شود اما این موضوع قطعی نیست. اطلاعات دیگری درباره هوآوی میت ۲۰ لایت وجود ندارد اما حدس کم خطایی است اگر بگوییم چیپست کایرین ۷۱۰ (Kirin 710) در قلب آن می تپد.

شما درباره میت ۲۰ لایت احتمالی چه فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

این شد طراحی
طراحی هواوی واقعا عالی بود بیخود رفت سمت طراحی شبیه ایفون ۱۰

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)