حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا موتور زد ۳ (Moto Z3) با ماژول 5G تاریخ ۱۱ مرداد رونمایی می شود

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، موتورولا

موتورولا پس از خریده شدن توسط لنوو شاهد یک وقفه در بخش موبایل های پرچمدار بود و تقریبا دو سال از عرضه لنوو زد ۲ می گذرد. ماه گذشته شاهد این بودیم که موتو زد 3 پلی (Moto Z3 Play) رسما رونمایی شد و پشتیبانی از طراحی ماژولار Moto Mods را داشت اما موتو زد ۳ که پرچمدار است حالا به نظر می رسد پرچمدار ۲۰۱۸ موتورولا پنج شنبه ۱۱ مرداد رونمایی خواهد شد، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

در حالی که موتورولا عادت دارد ۳ دستگاه در خانواده پرچمدار خود معرفی کند و یکی از آن ها نسخه ضد ضربه با پسوند Force است که با محافظ نمایشگر پلاستیکی ارایه می شود و تا ارتفاع ۱.۸ متری ضد ضربه است!  به نظر می رسد امسال دستگاهی با نام موتورولا زد ۳ فورس تولید نخواهد شد، دستگاهی که عموما مختص اپراتور ورایزن بود.

همچنین انتظار می رود در مراسم ۱۱ مرداد ۴ دستگاه دیگر در رده های میان رده لوکس و پایین رده عرضه شود. دو دستگاه با نام های موتورولا وان پاور (One Power) و موتورولا وان در پروژه اندروید وان و موتورولا سی ۲ پلاس (Motorola C2 plus) و موتورولا سی ۲ در پروژه اندروید Go عرضه خواهند شد. دو دستگاه اول میان رده لوکس و دو دستگاه بعدی پایین رده هستند.

درباره موتو زد ۳ (Moto Z3) باید گفت که ماژول 5G روی آن قرار خواهد داشت و برای عرضه اولیه نسل پنجم مخابراتی توسط ورایزن در امریکا استفاده خواهد شد. مشخصات سخت افزاری نظیر چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ و ۶ گیگابایت حافظه رم از محتمل ترین موارد درباره آن است.

نظر شما چیست؟ موتورولا در بازار پرچمدار دوباره قدرتمند خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

به این زودی میخوان ۵G رو شروع کنن؟
قرار بود از سال ۲۰۱۹ شروع بشه.

تبدیل میشه به اولین موبایل با مودم ۵G!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)