حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکسپریا ایکس زد 3 با دوربین تکی 48 مگاپیکسلی با حسگر تصویر IMX586 عرضه می شود

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | سونی، شایعات

دو روز پیش بود که در ترنجی خواندیم حسگر تصویر IMX586 سونی رزلوشن 48 مگاپیکسلی و پیکسل های 0.8 میکرومتری ارایه می کند. امروز هم رندر اکسپریا ایکس زد 3 با دوربین تکی و نمایشگر کم حاشیه دو لبه خمیده منتشر شد و اگر بخواهیم بگوییم این رندر صحیح است، پس این بنچمارک هم صحیح است! امروز بنچمارک گیکبنچ از اکسپریا ایکس زد 3 لو رفته که می گوید با دوربین تکی 48 مگاپیکسلی با حسگر تصویر IMX586 عرضه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم اوضاع از چه قرار است.

بنچمارک اکسپریا ایکس زد 3

بنچمارک اکسپریا ایکس زد 3

همانطور که در این بنچمارک می بینید، دوربین تکی اکسپریا ایکس زد 3 یک دوربین 48 مگاپیکسلی (در تصویر 47 مگاپیکسلی) است که تکی هم هست! این موضوع پس از معرفی حسگر تصویر IMX586 کاملا با عقل جور در می آید اما در بازه ای که اکثر شرکت ها در اندیشه ارایه دوربین سه گانه هستند، حتی گوگل هم با پیکسل 3 ایکس ال که احتمالا یک دوربین دارد، مورد انتقاد قرار خواهد گرفت، سونی که جای خود دارد! البته باید صبر کرد و دید که این حسگر واقعا می تواند خیلی خوب باشد یا نه، هر چند هر چقدر هم که عالی باشد باز از نظر اپتیکی شما محدود به یک اپتیک هستید اما مثلا شایعات گلکسی اس 10 پلاس به ما امکان وجود 3 اپتیک تله، عادی و فوق عریض را می دهد!

فیلم برداری 4K برای دوربین سلفی اکسپریا ایکس زد 3

دوربین سلفی اکسپریا ایکس زد 3 در این بنچمارک با رزلوشن 12 مگاپیکسلی دیده می شود که عادی است اما امکان فیلم برداری 4K برای اولین بار پس از امکان فیلم برداری QHD در موبایل های سامسونگ، بیشتر رزلوشن فیلم برداری دوربین سلفی خواهد بود.

از بابت دیگر مشخصات دیده شده در بنچمارک می توان به چیپست اسنپدراگون 845، حافظه داخلی 64 و رم 6 گیگابایتی اشاره کرد. همچنین نمایشگر 5.7 اینچی و رزلوشن FHD+ به ما می گوید که با یک نمایشگر کم حاشیه رو به رو هستیم. نظر شما چیست؟ دوربین تکی اکسپریا ایکس زد 3 اگر رزلوشن 48 مگاپیکسلی داشته باشد، توجیه خوبی برای این تصمیم سونی است؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

این بنچمارک فیک هست اما اینکار اصلا دور از انتظار نیست… احتمال ۸۰ درصد همینطوره… بنظرم عملکردش اونقدر خوب بوده که سونی همچین ریسکی کرده… یه احتمالم هست اونم اینکه نسخه پلاس داشته باشه این گوشی که با دوربین دوگانه عرضه بشه

Mohammadsoly

اگر بتونه بوکه عالی بگیره و تو شب برگ برنده داشته باشه نیازی به عکاسی فوق عریض نیست با این طراحی میترکونه

ALiKiNG

صد درصد نیست
سونی همیشه برای پرچمداراش دوربین هایی گذاشته ک مضرب صحیح عدد 100 هستن
مثه300 یا 400
پس نمیتونه 586 باشه
شاید 600 و یا 700 باشه مدل دوربینش

Mohammadsoly

220 برای z1 تا z4 چی بود پس

Shiral

باید منتظر ماند و دید

این سنسور از سنسور استفاده شده بر روی P20 Pro ضعیف تره.‌ چون سایز سنسور کوچیکتره و در حالت ترکیب پیکسل ها، باز هم اندازه هر پیکسلش از سنسور استفاده شده بر روی P20 Pro در حالت ترکیب پیکسلی کمتره. اگر اطلاعات صحیح باشه، سنسور استفاده شده بر روی P20 Pro از نوع IMX600 هست. نتیجه اینکه IMX600 از IMX586 قوی تره.

حالا این سنسور رو به صورت تکی مقایسه کنید با دوربین سه گانه P20 Pro.

با توجه به اینکه XZ2 پریمیوم دوربین دوگانه داره، انتظار میره که XZ3 هم دوگانه باشه.

danial9999

داداش 4 روز نیس imx586 معرفی شده اونوقت میگی imx600 سونی روی گوشی 3 ماهه پیش هواوی بوده؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)