حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی اکسپریا ایکس زد 3 در قالب قاب هایی لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 18 دیدگاه | سونی، شایعات

اکسپریا ایکس زد 3 شاید به اندازه موبایل های چینی، آیفون های 2018 یا گلکسی نوت 9 و گلکسی اس 10 شایعه نداشته باشد اما چندین خبر درباره در ترنجی خوانده ایم. پرچمدار نیمه دوم سونی که انتظار می رود تاریخ 8 شهریور برابر با 30 آگوست در نمایشگاه IFA 2018 برلین رونمایی شود، امروز باعث انتشار شایعاتی جدید شده است. طراحی اکسپریا ایکس زد 3 در قالب قاب هایی لو رفته و در ادامه با هم به آن می پردازیم.

به گالری تصاویر زیر که قاب هایی منتسب به اکسپریا ایکس زد 3 (Xperia XZ3) است نگاه کنید، این طراحی به سختی با اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم قابل تمایز است اما این مورد را هم در نظر داشته باشید که این ها رندر رسمی نیست و صرفا از سوی تولیدکننده قاب ها (Olixar) برای ارایه یک دید کلی به کاربر ارایه شده است:

همانطور که می بینید، به صورت کلی همان طراحی که از سونی انتظار داریم عنوان شده است. موضوعی که عجیب است را می توان ساعت و تاریخ نمایش داده شده روی رندر دانست که اوالا سونی معمولا ساعت 10:35 را روی رندرهای رسمی خود نمایش می دهد و دوم این که تاریخ 9 آوریل برابر با 17 فروردین امسال است. (می گوییم امسال است چون دقیقا روز جمعه بوده و روی دستگاه هم روز جمعه تایید می شود)

تفاوت بارزی که در این رندرهای اکسپریا ایکس زد 3 با اکسریا ایکس زد 2 پریمیوم دیده می شود را می توان کم شدن حاشیه نمایشگر دانست که در تصویر زیر از روی گلس اکسپریا ایکس زد 3 مشخص می شود:

گلس اکسپریا ایکس زد 3

گلس اکسپریا ایکس زد 3

هر چند که این خیلی کم حاشیه نیست اما نسبت تصویر آن 18:9 بوده و کم حاشیه تر از پرحاشیه عزیز یعنی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم است. به صورت کلی رنگ ترنجی-طور (!) نیز برای اکسپریا ایکس زد 3 در این تصاویر تایید می شود!

شما درباره اکسپریا ایکس زد 3 چطور فکر می کنید؟ تا کنون می دانیم که اکسپریا ایکس زد 3 با دوربین دوگانه به f/1.6 و نمایشگر کم حاشیه لو رفته، نمایشگر اکسپریا ایکس زد 3 رزولشن QHD+ خواهد داشت و اکسپریا ایکس زد ۳ (Xperia XZ3) با دوربین سلفی دوگانه ارایه می شود!

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

من همیشه با خودم میگم سامسونگ هر سال خیلی شبیه به خودشه ولی دیگه خدایی سونی بیش از حد شبیه به محصولات قبلیشه، انگار یک برگه کاربن گذاشتن و ….
امیدوارم حداقل این اکسپریا ایکس زد 3 یه پک کامل باشه و طرفدارای سونی رو خوشحال کنه

Dariushrd

اگر این باشه باز هم سخت افزار قوی در ظاهری متوسط با حاشیه های بیشتر از رقبا!!! من انتظار زیادی از طراحی این پرچمدار ندارم اما امیدوارم حاشیه هاش حداقل ۸۱ درصد باشه

آقای عطا.یی نظر شما در مورد چیدمان اجزای پشتی این گوشی چیه؟ طراحی عمودی طوری داره به صورتی که همه اجزا رو به صورت ستونی از بالا به پایین قرار داده. مثلا جای فینگر پرینتش خوبه؟ زیادی پایین نیست؟ یا مثلا اگر دوتا دوربین به صورت افقی کنار هم بودن بهتر نبود؟

BeFair

همونطور که از نام کاربری من مشخصه، از ادم های منصف خوشم میاد، ممنون آقای عطایی که منصف هستید و برند در نظرتون تاثیری نداره

Shiral

علت اصرار سونی به دوتا حاشیه بزرگ بالا و پایین را نمیدانم چون قطعا توانایی تولید یک گوشی بی حاشیه زیبا را دارد.امیدوارم دوباره باطری ناامیدکننده نداشته باشه

BeFair

برای من هم واقعا سواله، مثلا چرا وزن و ضخامت موبایل های جدیدش اینقدر زیاده؟!

علی شیخ زاده

این هم موفق نمیشه

Shiral

شاید بازخورد مخاطبان اش بدستش نمیرسه.شاید‌ اصلا براش مهم نیست مخاطبان امروزی چی میخوان.شاید فقط ما ایرانی ها از این حواشی زیاد بدمون میاد بقیه کشورها به به چهچه میکنند.شاید اصلا نمیتونه بدون حاشیه بزنه.!!!سونی و نتوانستن ؟

HITECH

با عرض معذرت باید بگم ک یک مشت احمق کور و کر سونی موبایل را اداره میکنند ن صدای طرفدارها را میشنوند و نه چشم دارند ک طراحی برندهای دیگه را ببینند . اخه این طراحیه؟ تقارن بخوره تو سرش!
کی میخواد بفهمه ک دلیل فروش محصولات بقیه شرکتها : طراحی-صحفه نمایش-رابط کاربری و تبلیغات هستش ؟؟؟

raminkhan

طراحیشو من جدی دوس دارم و اصلا زشت به نظرم همین قدر حاشیه هم به نظرم کافیه کمتر کردن این زیاد برای من مهم نیست البته با توجه به نیاز این روزا راضی کردن مشتریان با این گوشی سخته

BeFair

زشت که نیست نه واقعا اما تکرار خیلی جالب نیست

raminkhan

*زشت نیست

JigSaw

وضعیت این روز های سونی موبایل
منو یاد وضعیت این روزای مملکت خودمون میندازه
همه چیز هست
ولی به بدترین شکل ممکن ازش استفاده میشه و مدیریت میشه …

کهکشان

دلچسب نیست !

کهکشان

چرا پشتش انقد برامدس؟

Soltane.Ehsas

و همچنان مشکل در طراحی …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)