حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تغییر نمایش آنلاین بودن کاربر در اینستاگرام و شباهت آن به تلگرام های غیر رسمی

حدودا 6 ماه پیش بود که قابلیت دیدن آنلاین بودن کاربران اینستاگرام در دایرکت معرفی شد. هر چند این قابلیت با نیت خیر ارایه شد و برای ارتباط گیری بهتر در هنگامی که کاربر آنلاین است بود اما خب خیلی از کاربران دوست ندارند وقتی در سرویسی فعال هستند، بقیه هم آن را بدانند. حالا شاهد تغییر نمایش آنلاین بودن کاربر در اینستاگرام هستیم که شباهت آن به تلگرام های غیر رسمی غیر قابل انکار است. در ادامه با ترنجی همراه باشید در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

نمایش جدید آنلاین بودن کاربر در اینستاگرام

نمایش جدید آنلاین بودن کاربر در اینستاگرام

به تصویر بالا نگاه کنید، وقتی وارد دایرکت اینستاگرام یا همان بخش پیام مستقیم (خصوصی) می شوید، تا پیش از این در حالت قبلی فقط به شما می گفت که کاربر هم اکنون فعلا هست یا نه و البته اینکه چقدر پیش فعال بوده است. این موضوع به وسیله نوشته ای زیر نام کاربر مشخص می شد. حالا این موضوع خیلی توی چشم تر و مشخص تر شده است. همانطور که در تصویر بالا می بینید، وقتی در لیست دایرکت های خود هستید، با یک چراغ سبز، آنلاین بودن کاربر در اینستاگرام نمایش داده می شود! این دقیقا شبیه به حالتی است که مثلا Plus Messenger (یکی از کلاینت های غیر رسمی تلگرام) ارایه می نماید.

با یک چراغ سبز، آنلاین بودن کاربر در اینستاگرام نمایش داده می شود!

به صورت کلی هر چند اینستاگرام در حساب کاربری خود عنوان می کند: “DMing (پیام دایرکت دادن!) و پیام دادم به کاربرانی که آن ها را دوست دارید زمانی که بدانید آنلاین هستند و آن را می بینند، سرگرمی بیشتری ارایه می کند.” اما خب شخصا علاقه زیادی به این ویژگی ندارم، همچنان که ممکن است شما آن را دوست داشته باشید!

آنها ادعا می کنند که برای کاهش استفاده از اینستاگرام چنین قابلیت هایی را ارایه می کند اما در حقیقت این ویژگی ها درگیری کاربران را بیشتر می کند! شما چطور فکر می کنید؟ این ویژگی در اینستاگرام نسخه 55 برای ترنجی قابل دیدن بود. اگر جز کاربران تست کننده نسخه آزمایشی (Beta Tester) در گوگل پلی هستید، می توانید با به روز کردن اینستاگرام خود یا دانلود اینستاگرام نسخه 55 از ApkMirror این ویژگی را داشته باشید.

دانلود اینستاگرام نسخه 55 از APKmirror

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

لطفا بگین چطوری غیر فعالش کنیم! منصفانه نیست اصلا! من نمی خوام مال من دیده بشه و از بقیه رو هم نمی خوام ببینم، فضولیم مگه!؟

دکتر رسول آریان

چه ربطی به فضولی داره. این چه دیدگاهی هست که شما دارید؟ حالا اگر شما آدم مرموزی هستی و میخوای کسی سر از کارت در نیاره، مشکلی نیست. اما به طور کلی اگر کسی ریگی به کفشش نباشه، از چیزی نمیترسه.
من هیچ وقت تلگرامم رو در حالت Last Seen قرار ندادم. دلم میخواد ساعت ۲ بخوابم. دوستامم ببینن که من ۲ خوابیدم. به کسی چه؟ مگر خلاف کردم که بخوام بترسم و خودم رو پشت Last Seen قایم کنم؟

این چراغ آنلاین بودن برای این خوبه که اگر دیدی دوستت وصله، متوجه بشی و اگر باهاش کاری داری بدونی الان هستش که سریع جوابتو بده.

در هر صورت در پست بعدی، آقای عطا.یی نحوه غیر فعال کردنش رو هم گذاشت.

من نسخه ۵۴ دارم و این قابلیت برام فعاله.

حالا شاید یکم شبیه به پلاس مسنجر باشه اما از قدیم الایام، یاهو مسنجر هم چراغ داشت. وقتی زرد میشد یعنی طرف وصله، وقتی خاموش بود یعنی قطع کرده‌.

دکتر رسول آریان

بله.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)