حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ادغام خانواده گلکسی نوت در خانواده گلکسی اس به دلیل همپوشانی زیاد از سال ۲۰۱۹

نوشته

5 سال قبل | 12 دیدگاه | شایعات

حتما تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده که بین خانواده گلکسی نوت و گلکسی اس پلاس مردد باشید. دلیل این تردید مستقیماً به همپوشانی زیاد این مدل‌ها برمی‌گردد. برای مثال از نظر اندازه نمایشگر دوربین باتری و پردازنده تفاوت بزرگی بین این دو خانواده وجود ندارد. در حقیقت اصلی ترین تفاوت را میتوان در وجود قلم خانواده گلکسی نوت دانست که به راحتی می تواند به گلکسی اس پلاس اضافه شود. حال به نظر می رسد که مدیرعامل دربند سامسونگ می‌خواهد برای بخش موبایل یک راهبرد بهتر در نظر بگیرد تا این شرکت را از شرایط فعلی که برندهای ارزان چینی سهم آنها را از بازار در حال توسعه می برند و در بازار بالاتر نیز شاهد رقابت تنگاتنگی هستند نجات دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

این موضوع فقط تولید گلکسی ایکس منعطف نیست. او به این فکر می‌کند که با ادغام خانواده گلکسی اس و گلکسی نوت این همپوشانی از بین می‌رود، حاشیه سود آنها می تواند بهتر شود و همچنین تعداد فروش آنها نیز رکورد بزرگتری خواهد شد.

اگر این شایعه درست باشد گلکسی اس ۱۰ پلاس جایگزین گلکسی نوت ۱۰ خواهد شد. دستگاهی که درباره آن شایعات زیادی شنیده ایم اما حضور قلم در هیچ کدام از آن ها نبوده است. به گزارش نشریه کره ای Bell آقای Lee تلاش دارد تا سامسونگ موبایل را با راهبردی صحیح از مصیبتی که صدای تبل آن به گوش می رسد، برهاند.

در این بین به نظر می رسد که گوشی منعطف گلکسی ایکس می تواند پرچمدار خاص سامسونگ برای نیمه دوم سال هم باشد، هر چند نسل اول آن به نظر می‌رسد که در لاس وگاس و نمایشگاه CES ۲۰۱۹ رونمایی می‌شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این راهبرد صحیح است؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

موافق این کارم

Amin

دقیقا.
چقدر آرزوم بود این کار.
عالی شد!

کهکشان

من همیشه دلم میخواست سری اس و نوت یکی باشن اینطوری فروش هم خیلی بهتر میشه

Naranj

از بعضی نظرات بهتر هست بشرط اینکه از دو گوشی به سه گوشی افزایش پیدا کنه مثل سری اس۱۰ تا کسی که قلم نمیخواد بتونه سایز بزرگ بدون قلم بخره
الان اس۱۰ قرار ۶.۲ اینچ باشه و اس۱۰ پلاس ۶.۴ .مدل کوچیک هم ۵.۸ و فلت

دکتر رسول آریان

خب اون وقت نسخه پلاس ۳ تا دوربین داره، قلم هم داره. فینگرپرینت زیر نمایشگر هم داره. همه چیز تموم میشه.
بعد اگر کسی گوشی ۳ دوربینه و بزرگتر بخواد، ولی قلم نخواد، ناچارا باید قلم هم بخواد. اما قلم چیزی نیست که مزاحم باشه. فوقش اینه کسی که قلم رو نمیخواد، اصلا استفاده اش نمیکنه. اما روی قیمتش قطعا اثر میذاره. چون صفحه نمایشش باید دیجیتایزر داشته باشه و قلم هم بلوتوث دار، که این دو موجب افزایش قیمت میشه.

Naranj

چیزی که میگید الان هم وجود داره.اس۹ پلاس قابلیتهای بیشتری نسبت به اس۹ داره.پس تکلیف کسی که سایز کوچکتر با اون امکانات رو میخواد چی شده؟
به هر حال کمپانی ها اکثریت رو در نظر میگیرن

دکتر رسول آریان

خب این یک نقصه.
چند روز پیش خبر اومد که سامسونگ میخواد تعداد محصولاتش رو بیشتر کنه تا سلایق بیشتری رو ساپورت کنه. خب اینجوری که یکسری سلایق نادیده گرفته میشن. اینکه کسی گوشی سایز متوسط با امکانات عالی بخواد.

چند وقت پیش هم صحبت کردم که فاصله بین گلکسی S9 پلاس با نوت ۹ کم شده و تفاوت رسیده به تنها یک قلم. اما بعضی دوستان خوششون نیومد. وقتی هم که میگم نوت ۹ در عمل با S9 پلاس هم مقایسه میشه، باز هم برخی دوستان میگن باید نوت رو با نوت مقایسه کنی. همه این حرف های من تاییدش خبر بالاس. من به عنوان یه نوت باز، به شما دارم میگم که واقعا تفاوت سری پلاس با نوت شده یک قلم. الان وقتی نوت ۹ بیاد، منتقید بهش قطعا به سامسونگ ایراد میگیرن و میگن این که همون S9 پلاس بود که فقط یه قلم اضافه داره. این یک واقعیته و باید قبول کرد.

*منتقدین

Naranj

اابته یک فرق بزرگ دیگه هم هست و اون استایل خاص نوت هست که گردی حاشیه کمتر هست و صفحه مستطیلی و تخت تر هست چون خمیدگی هم کمتر داره
ولی با تغییر طراحی گوشیهای اینده این مورد حل میشه
به شما قول میدم منتقدها نوت۹ رو با اس۹ پلاس مقایسه نمیکنند و با نوت۸ مقایسه خواهد شد.به هر حال ۲۰روز دیگه مشخص میشه

دکتر رسول آریان

منم به شما قول میدم که نوت ۹ با هر دو نسخه قبلی یعنی نوت ۸ و S9 پلاس مقایسه میشه.
شاید در ابتدا اون رو در کنار نوت ۸ قرار بدن، اما کمی بعد ناخودآگاه S9 پلاس هم میاد وسط. اون موقع هست که میگن این چه فرقی با S9 پلاس داره. مخصوصا زمانی که قیمت نوت ۹ حدود ۲ میلیون از S9 پلاس بیشتر باشه. خریدار پیش خود سبک و سنگین میکنه. میگه ارزش داره که بخوام انقدر بیشتر بدم و نوت ۹ بخرم؟ مگه نوت ۹ چه برتری هایی به S9 پلاس داره؟ یک سری موارد رو بهش میگن، مثل باتری قوی تر، داشتن قلم و …
در نهایت میگه پس همون S9 پلاس رو میخرم، قیمتش منطقی تره.

BeFair

صحیح بودن یا نبودن راهبرد رو من نمی تونم بگم ولی ریسک زیادی داره حذف خانواده محبوب گلکسی نوت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)