حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر سریع 18 واتی USB Type C اپل در ابتدا فقط همراه با آیفون های جدید عرضه می شوند

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل، شایعات

بیش از دو هفته پیش بود که شارژر جدید USB Type C اپل لو رفت. گفته می شود اپل می خواهد بالاخره مثل دیگر تولیدکننده شارژر سریع را درون جعبه قرار دهد. حالا خبر می رسد که شارژر سریع 18 واتی USB Type C اپل در ابتدا فقط همراه با آیفون های جدید عرضه می شوند و به صورت عمومی برای خرید دیگران وجود ندارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

گفته می شود تمام توان تولید اپل برای تامین نیاز آیفون های 2018 خواهد بود و فعلا برنامه ای برای فروش جداگانه این شارژرها ندارد. در حال حاضر آیفون های 2017 واجد شرایط برای استفاده از شارژر سریع 18 واتی جدید اپل هستند اما به نظر می رسد که متاسفانه دارندگان این آیفون ها نمی توانند شارژر رسمی اپل را برای سریع تر شارژ شدن استفاده کنند.

در حال حاضر شارژر آیفون ها 5 واتی و آیپدها 12 واتی است. نظر شما چیست؟ فکر می کنید این موضوع سبب شود که شارژرهای سریع رسمی اپل با قیمت بسیار گران در بازار یافت شود و این سو استفاده های آتی شود؟ فکر نمی کنم تولید شارژر آنقدر سخت باشد که چنین محدودیتی از سوی اپل نیاز باشد! به هر حال، نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

این شارژر چقدر مهم شده برای اپل!
خب بابا جان تعداد زیاد درست کن بفرست تو بازار. عقب مونده بازی ها چیه. البته اینم از سیاست کثیفشه که میخوان از طریق بازار سیاه اینم تا مدتی پول به جیب بزنه. ملت هم در به در دنبال شارژر سریع.

آقای عطا.یی، بعد این کابل یه سر Type C هست و یه سر لایتنینگ؟ اون سرش که وصل میشه به آیفون ها همون لایتنینگ سابقه. سر دیگه اش که وصل میشه به شارژر شده Type C؟ خب این چه کاریه؟ اون سرش که وصل میشه به شارژر چه اهمیتی داره که USB معمولی باشه یا Type C؟
الان توی اندروید که همه Type C شدن، اون سر کابل که به گوشی وصل میشه شده Type C. اما توی اپل برعکسه. کاراش عجیب غریبه!

اگر کاربر آیفون های ۲۰۱۸ باشید و لپتاپ شما پورت تاندربولت ۳ یا USB C نداشته باشه، قطعا باید یه تبدیل براش بخرید. مگر اینکه اپل دست و دلبازی کنه و مثل سامسونگ بیاد توی پکیج انواع تبدیل ها رو بذاره. اما از اونجایی که مک بوک پرو فقط همین پورت Type C رو داره، بعید میدونم تبدیلی براش توی پکیج بذاره. در نتیجه کاربر باید بره هزینه کنه و یک تبدیل هم براش بخره، تا بتونه آیفونش رو به لپتاپش وصل کنه.

یه تبدیل یا آداپتور میخواد که برعکس OTG Type C ها هست. یعنی باید یه Type C مادگی (Female) باشه که تبدیل به یک USB 3.0 نری (Male) بشه.
من سرچ کردم اینجور چیزی پیدا نکردم.
احتمالا اینم بعدا اپل به عنوان لوازم جانبی میفرسته تو بازار تا از طریق این کانورتر هم پول به جیب بزنه.

تبدیل جک ۳.۵ میلیمتری صدا به Type C کم بود، اینم بهش اضافه میشه.

ALiKiNG

خب یه کابل USB3 به لایتنینگه میخواد دیگه!!!
میره کابل میخره نه تبدیل:-|
چرا لقمه رو دور سر میپیچونی 😐

دکتر رسول آریان

بره دوباره کابل بخره؟
مگه کسی مریضه که بخواد دوتا کابل مختلف برای گوشیش همراهش ببره.
بره یه کابل جداگانه بخره برای اینکه فقط بتونه گوشیش رو به لپتاپ وصل کنه‌. یک کابل هم داشته باشه برای شارژ کردن گوشیش.
به این میگن دوباره کاری‌.
معمولا در این موارد از تبدیل استفاده میکنن. مثل تبدیل میکرو USB به Type C که وقتی من گلکسی نوت ۸ رو خریدم، سامسونگ توی جعبه گذاشته بودش. اما از اونجایی که اپل انقدر دست و دلباز نیست، نه کابل اضافه میذاره نه تبدیل.
در عوض یه تبدیل میده توی بازار، که با اونم پول در بیاره‌. مثل همین تبدیل های ۳.۵ میلیمتری صدا به Type C.

BeFair

اپل دست بردار، دست بردار 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)