حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی گرند پرایم پلاس 2018 با اسکنر عنبیه چشم ارایه می شود!

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اضافه شدن قابلیت های مخصوص پرچمداران به میان رده و پایین رده ها یک موضوع مرسوم است. مثلا حسگر اثرانگشت را به یاد دارید که زمانی فقط برای پرچمدارها بود و حالا تقریبا 95٪ موبایل های تولید شده در سال 2018 این ویژگی مفید را دارند. اسکنر عنبیه چشم یکی از راه حل های حذف حسگر اثرانگشت برای موبایل های کم حاشیه است که البته روی هیچ کدام از دستگاه هایی که قرار گرفته، فعلا نتوانسته حسگر اثرانگشت را حذف کند و در حقیقت حسگر اثرانگشت در حال حذف کردن اسکنر عنبیه چشم است! این مطلب را به یاد دارید: چرا من از اسکنر عنبیه چشم و تشخیص چهره گلکسی اس 9 استفاده نمی کنم؟ حالا اما شایعه شده است که گلکسی گرند پرایم پلاس 2018 با اسکنر عنبیه چشم ارایه می شود! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا کمی در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

عموما هر چیزی روالی دارد، مثلا از پرچمدار به میان رده لوکس، از میان رده لوکس به میان رده اقتصادی و در نهایت به پایین رده! گرند پرایم پلاس دقیقا یک پایین رده است و نمی دانم چرا مثلا سامسونگ تصمیم گرفته اسکنر عنبیه چشم را مستقیما از پرچمدار به پایین رده خود بیاورد اما هر چه که هست، این شایعه بر اساس مدارک کشف شده یکی از اعضای XDA-Developers عنوان می شود، پس درصد صحت آن بالاست.

دستگاهی که کدنام آن grandppirislte است. عبارت IRIS را در میانه نام آن می بینید؟

کاربری با نام deadman96385 مدارکی دارد که می گوید سامسونگ گلکسی گرند پرایم پلاس 2018 (خدایا … به نامش نگاه کنید!) با اسکنر عنبیه چشم ارایه می شد. دستگاهی که کدنام آن grandppirislte است. عبارت IRIS را در میانه نام آن می بینید؟ (بولدش کردیم تا راحت تر ببینید!) علاوه بر این نام در Frimware این دستگاه درایوری با نام ktd2692_iris وجود دارد که پیش بینی می شود مربوط به اسکنر عنبیه چشم باشد. درایور ktd2692 برای فلاش دوربین جلو است و به نظر می رسد این درایور (ktd2692_iris) برای روشن شدن فلاش در جهت اسکن عنبیه چشم باشد (که کاملا عجیب است اما منبع مطلب این را نوشته است).

ابتدای سال 2018 بود که Korea Herald گفت اسکنر عنبیه چشم سامسونگ به موبایل های میان رده و پایین رده سال 2019 سامسونگ اضافه خواهد شد اما به نظر می رسد که سامسونگ برای رقابت با چینی ها نیاز به دستی پرتر دارد!

دیگر مشخصات سخت افزاری گرند پرایم پلاس 2018 احتمالا از قرار نمایشگر 5.5 کمتر از HD یا 960*540 پیکسل، باتری 3630 میلی آمپری و اگزینوس 7870 است. نظر شما چیست؟ فکر می کنید دستگاهی که در سال 2018 حتی رزلوشن HD برای نمایشگر بزرگ 5.5 اینچی اش ندارد، می تواند صرف داشتن اسکنر عنبیه چشم، فروش خوبی داشته باشد؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)