حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندری از نمای جلو هوآوی آنر نوت ۱۰ (Honor note 10) لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، هواوی

آنر نوت ۱۰ (Honor Note 10) دستگاهی است که تا کنون چندین شایعه درباره آن خوانده ایم اما هیچ کدام نمای دقیقی از جلوی دستگاه به ما نداده است. حتی شایعاتی که از نمای پشتی منتشر شده بودند، کاملا متناقض با هم هستند و مشخص نیست تصمیم نهایی چه باشد. حالا شایعه جدید به ما رندری از نمای جلو هوآوی آنر نوت ۱۰ (Honor Note 10) نشان می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن کمی صحبت کنیم.

همانطور که در تصویر بالا می بینید آنر نوت ۱۰ (Honor Note 10) با نمایشگر بزرگ بدون بریدگی دیده می شود، چیزی که از دیگر فبلتی که به زودی معرفی خواهد شد، یعنی می مکس ۳ شیائومی نیز شاهد بودیم. در حقیقت دستگاهی که در حدود ۷ اینچ است حاشیه بالای نمایشگر کم حاشیه آن آنقدر هست که بتوان موارد مورد نیاز را روی آن قرار داد و دلیلی برای بریدن بخشی از آن نباشد.

البته در این تصویر رو مورد عجیب و غریب وجود دارد. یکی حضور لوگو آنر (Honor) روی لبه پایین نمایشگر که علاوه بر عجیب بودن، زشت هم هست! موضوع دیگر را می توان در اطلاعات ویجت آب و هوا دانست که دمای نشان داده شده برای شهر بژینگ اشتباه است. به این ترتیب باید در نظر داشت که این رندر با دقت بالایی طراحی نشده است.

باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری

از دیگر مشخصات مورد انتظار برای آنر نوت ۱۰ را می توان چیپست کایرین ۹۷۰، نمایشگر ۶.۹ اینچی S-AMOLED با رزولوشن FHD+ و باتری هیجان انگیز ۶۰۰۰ میلی آمپری عنوان کرد. حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت از جمله مشخصاتی است که از آنر نوت ۱۰ یک پرچمدار و رقیب سر سخت برای حتی دستگاهی مثل گلکسی نوت ۹ می سازد!

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

رقیب نوت؟ خنده داره
اقای عطا.یی لطفا ایمیل چک کنید

Soltane.Ehsas

دیگه بعید میدونم در حد نوت 9 باشه

Pouya

کایرین 970 و 6 گیگ رم صفحه s-amoled باتری 6000 اتفاقا میتونه رقیب باشه البته فک نکنم دوربینش مثل نوت 9 باشه و طراحیم باید صبر کرد اما این مشخصاتی که توی سه خط اخر نوشته شده فوق العادس البته رزولوشن fhd+برای این اندازه شاید کم باشه به هر حال باید منتظر باشیم تا معرفی شن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)