حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی آنر نوت ۱۰ (Honor Note 10) با چیپست کایرین 970 عرضه می شود

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، هواوی

پنج روز پیش بود که هوآوی آنر نوت ۱۰ (Honor note 10) در تصاویری لو رفت و دو روز پس از آن تصاویری جدید از آنر نوت ۱۰ (Honor Note 10) کاملا متناقض با شایعات قبلی لو رفت. همچنان که هر دو طراحی خوب هستند و در حقیقت اولی مقاوم تر و دومی شیک تر به نظر می رسد اما اینکه کدام یک به تحقق بپیوندد انتخابی است که آنر می کند! امروز مشخص شده که احتمالا هوآوی آنر نوت ۱۰ (Honor Note 10) با چیپست کایرین 970 عرضه می شود! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به شایعه جدید آن داشته باشیم.

بنچمارک هوآوی آنر نوت 10

بنچمارک هوآوی آنر نوت 10

همانطور که در بنچمارک GeekBench بالا مشاهده می کنید، دستگاهی از هوآوی با مدل RVL-AL09 مورد تست قرار گرفته است. همانطور که در قبلا نیز در ترنجی خوانده بودیم نام پروژه هوآوی آنر نوت 10 عبارت است از Ravel و RVL مخفف آن است. چیپست هشت هسته ای به فرکانس 1.84 گیگاهرتز حدس زده می شود که چیپست معروف و محبوب کلاس پرچمدار هوآوی کارین 970 باشد که در قلب میت 10 و هوآوی پی 20 پرو می تپد. به این ترتیب فبلت آنر (Honor) را می توان در خانواده پرچمدار به حساب آورد.

سیستم عامل اندروید 8.1 حداقل انتظار ما از دستگاهی است که در نیمه دوم سال 2018 رونمایی خواهد شد و حافظه رم 6 گیگابایتی این روزها برای موبایل های چینی کاملا قابل پیش بینی است. به صورت کلی می توان گفت با ارایه این چیپست روی آنر نوت 10 اگر قیمت فبلت آنر با قیمت فبت می مکس 3 شیائومی بتواند رقابت کند، به دلیل چیپست قوی نسبت به چیپست میان رده لوکس می مکس 3، هوآوی می تواند برنده باشد!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هوآوی آنر نوت ۱۰ می تواند دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

دراوردن ع…. ب معنای واقعی .
همه گوشیا ی چیز با مشخصات مشترک یکی در میون. طراحی مشابه . چ وضعشه خوب . تازه ی nova 3 هم با این مشخصات زده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)