حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی رسمی دستبند هوآوی TalkBand B5 مشخص شد: 27 تیر همراه با نوا 3

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، گجت‌های پوشیدنی، هواوی

هوآوی دستبند ورزشی خود را دارد که به آن Talkband می گوید و دلیل هم مشخص است، چون با آن دستبند می تواند مکالمه هم داشته باشید! حالا و پس از سال 2016 نوبت به به روز شدن این دسته از محصولات پوشیدنی هوآوی است.تاریخ معرفی رسمی دستبند هوآوی TalkBand B5 مشخص شده و 27 تیر همراه با نوا 3 خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

چندی پیش افشاکننده بزرگ ایوان بلاس (Evan Blass) درباره دستبند هوآوی TalkBand B5 تصویری منتشر کرد که در آن طراحی دستگاه کاملا مشخص بود. این تصویر را پایین تر می بینید:

هوآوی تاک بند B5

هوآوی تاک بند B5

امروز اما پوستری رسمی از هوآوی برای معرفی دستبند تاک بند B5 آن ها منتشر شده که تاریخ معرفی رسمی را 27 تیر یا همان 18 جون مشخص می کند. این همان تاریخ رونمایی از فبلت نوا ۳ (Nova 3) است که احتمالا هوآوی قرار است این دو دستگاه را همزمان با هم و در یک مراسم رونمایی کند.

در این پوستر که بخشی از آن را به عنوان تصویر اصلی مطلب می بینید (نسخه کامل را پایین تر مشاهده خواهید کرد) می بینیم دو تغییر بزرگ در ظاهر تاک بند B5 دیده می شود و آن بزرگتر شدن و رنگی شدن نمایشگر است. دستبند تاک بند B3 نمایشگر تک رنگ کوچکتری داشت و سال 2016 رسما عرضه شد. اگر به تصویر لو رفته از ایوان بلاس توجه کنید نیز می بینید که رابط کاربری آن استفاده از Wear OS گوگل را نشان نمی دهد. البته این یک احتمال است.

هوآوی تاک بند B5

هوآوی تاک بند B5

فکر می کنید هوآوی تاک بند بی 5 (TalkBand B5) بتواند دستگاهی باشد که شما دوستش داشته باشید و برای آن هزینه کنید یا دستگاهی مثل دستبند شیائومی می بند 3 می تواند جذاب تر باشد؟ البته که جذابیت بیشتر بین این دو دستگاه را می توان با فاکتور قیمت مشخص کرد نه مشخصات و ظاهر!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)