حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی آنر نوت ۱۰ (Honor note 10) در تصاویری لو رفت

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، هواوی

هوآوی آنر نوت ۱۰ (Honor Note 10) چند روزی است که در خبرها خودنمایی می کند. چند روز پیش ابتدا آنر نوت ۹ (Honor Note 9) با نمایشگر 6.9 اینچی لو رفت و پس از آن مشخص شد که آنر از شماره ۹ به شماره ۱۰ خواهد پرید و نام آنر نوت ۱۰ رسما تایید شد. حالا هوآوی آنر نوت ۱۰ (Honor note 10) در تصاویری لو رفته که در ادامه با هم درباره این فبلت میان رده آنر بیشتر صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

هوآوی آنر نوت ۱۰

هوآوی آنر نوت ۱۰

این آنر نوت ۱۰ (Honor Note 10) است و همانطور که می بینید انتخاب هوآوی برای قاب پشتی آنر نوت ۱۰ بدنه فلزی است. با وجود اینکه بیشتر دستگاه های جدید هوآوی و آنر با بدنه شیشه ای عرضه می شوند اما به نظر می رسد این فبلت میان رده آن ها قرار است با بدنه آلومینیومی ارایه شود. خب این موضوع خوبی است چون ریسک افتادن و شکستن دستگاه بزرگ بیشتر هم هست.

دستگاهی که هوآوی می خواهد با آن رقابت کند اما هنوز رسما معرفی نشده است، شیائومی می مکس ۳ است که آن هم احتمالا با بدنه آلومینیومی عرضه شود و این یک اشتراک بین آن هاست. همانطور که ظاهر آنر نوت ۱۰ را از جلو می بینید، بریدگی نمایشگر هم وجود ندارد که این موضوع خوبی است. دوربین دوگانه نیز پشت و بالای حسگر اثرانگشت قرار دارد.

نظر شما درباره آنر نوت ۱۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

انر هم همیشه همین یارو رو میذاره رو گوشیهاش 😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)