حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ قرمز وان پلاس ۶ در تیزر رسمی تایید شد، عرضه ۱۱ تیر

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | تماشا کنید، وان‌پلاس

وان پلاس پرچمدارهای مدعی را ارائه می‌کند که لقب پرچمدار کش دارند اما این شرکت هیچ وقت در زمینه این تنوع رنگها برای پرچم به خود خوب عمل نکرده است. وان پلاس ۶ یکی از متنوع ترین پرچمدار های این شرکت از نظر رنگ بندی هست که تنها در سه انتخاب عرضه می شود. رنگ مشکی مات، مشکی براق و سفیدی که فریم آن طلایی است و باید بدانید که همه این رنگ‌ها برای همه حافظه های داخلی موجود نیستند. حال به نظر می‌رسد که وان‌پلاس کمتر از یک ماه پس از رونمایی رسمی از پرچمدار خود قرار است که رنگی جدیدی را به این خانواده اضافه کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تیزر رسمی وان پلاس را با هم بررسی کنیم.

همانطور که در این تیزر ویدیویی کوتاه و رسمی وان پلاس مشاهده می کنید، اشاره به به دست آمدن رنگ ویژه قرمزی می‌کند که در تاریخ ۲ جولای یعنی پس فردا ۱۱ تیرماه به صورت رسمی برای وان پلاس ۶ رونمایی خواهد شد. هرچند که وان پلاس رنگ قرمز را به عنوان رنگ رسمی در عرضه اولیه معرفی نمی کند اما برای پرچمدار های نسل قبلی خود نسخه ای با رنگ قرمز در نظر گرفته بود.

از آنجا که وان پلاس ۶ موبایل کم حاشیه است و کمتر مورد کم حاشیه ای را با فریم جلوی همرنگ بدنه مشاهده کرده ایم، انتظار داریم که فریم جلوی وان پلاس ۶ قرمز هم به رنگ مشکی باشد اما قاب پشتی و فریم دستگاه قرمز رنگ باشند. این پرسش که آیا رنگ قرمز وان پلاس ۶ همانند رنگ مشکی آن در دو نسخه براق و مات ارایه می شود یا خیر سوالی است به لطف Slashleaks بدون پاسخ نبوده و پاسخی که برای شنیدن پاسخ آن باید تا ۱۱ تیر یعنی دو روز دیگر منتظر بمانید را در تصویر زیر به شما می گوید:

وان پلاس ۶ قرمز براق

وان پلاس ۶ قرمز براق

رنگ قرمز وان پلاس ۶ براق است

شما طرفدار رنگ های خاص هستید یا رنگ مشکی اولین انتخاب شماست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

فکر کنم داخل کامنتت از کلمه ای استفاده کردی که سیستم حساسه هیچ کامنتی نیاز با تایید نیست مگه اینکه از کلمات خاصی استفاده کرده باشی حتی نام اقای ع ط ا ی ی هم جزو اون کلماته

سجاد

مرسی احمد جان
نمیدونستم که سیستم به نام آقای ع ط ا ی ی حساسه

سجاد

دیگه نمیدونم چطور بفرستم که مشکل نداشته باشه.
لطفا ای مطلب رو هم کار کنید
https://www.androidauthority.com/vivo-nex-camera-opening-881581

Peiman

خیلی جذاب نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)