حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری شیائومی می ۸ (Xiaomi Mi 8) مشخص شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | تست، شیائومی، عمر باتری

شیائومی می ۸ را می توان موفق‌ترین پرچمدار شرکت شیائومی دانست. این دستگاه که فروش خوبی را نیز تجربه کرده است حالا در دسترس منتقدین برای بررسی است. عمر باتری یکی از فاکتورهای بسیار مهم در خرید موبایل است، پس در ادامه با ترنجی همراه باشید تا عمر باتری شیائومی می ۸ را با هم بررسی کنیم.

شیائومی می ۸ با باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری ارایه می‌شود که از عادت ۴ هزار میلی‌آمپری این شرکت کمتر است. دلیل کم شدن حجم باتری را می توان بهینه سازی های جدید و چیپست کم مصرف تر نیز دانست. این حجم باتری اصلاً کم نیست، اگر بخواهید با رقبایی همچون گلکسی اس ۹ پلاس یا اچ تی سی یو ۱۲ پلاس مقایسه کنید می‌بینید که آنها هم حجم باتری حدود ۳۴۰۰ میلی آمپر دارند.

تست عمر باتری شیائومی می ۸ (Xiaomi Mi 8)  از نگاه Gsmarena منتشر شده و نتیجه را در تصویر زیر میبینید:

عمر باتری شیائومی می ۸

عمر باتری شیائومی می ۸

مشخصات می‌توان گفت که عملکرد باتری شیائومی می ۸ در رده دستگاه‌های خیلی خوب قرار می‌گیرد. بیش از ۱۴ ساعت پخش ویدئو و کمی بیش از ۱۱ ساعت وبگردی می تواند عمر باتری خیلی خوبی باشد هرچند که می تواند مدت زمان وبگردی آن بیشتر نیز باشد. در مقایسه با دو دستگاهی که بالاتر حجم باتری آن را با شیائومی می ۸ مقایسه کردیم باید گفت که این دستگاه رزولوشن فول اچ دی پلاس (+FHD) دارد اما آن دو دستگاه رزولوشن کواد اچ دی پلاس (QHD+) داشتند. امتیاز کلی ۸۶ ساعت نیز رتبه خوبی است.

از نظر سرعت شارژ شدن شیائومی می ۸ از فناوری شارژ سریع ۴ پلاس کوالکام پشتیبانی می کند. از آنجا که هنوز شارژر با این استاندارد تولید نشده است شیائومی می ۸ با یک شارژر سازگار با فناوری شارژ سریع ۳ پلاس کوالکام می‌تواند در مدت ۳۰ دقیقه تا ۴۴ درصد و برای ۱۰۰ درصد شدن یک ساعت و ۳۵ دقیقه زمان نیاز داشته باشد.

نظر شما درباره عملکرد باتری شیائومی می ۸ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

عالیه

ya30n

خوبه و عالیه ولی خیلی خوب و خیلی عالی نیس

Mortazavi

خیلی خوبه

Mortazavi

همه چیزش تکمیله
باتری
دوربین
پردازنده و رم
حافظه
نمایشگر
فقط حاشیه پایینش کاش کمتر بود

Shiral

اگر باطری ۴۰۰۰بود میشه گفت ناچ بزرگ بالا و حاشیه بدشکل پایین کمی قابل جبران بود اما با توجه به قیمت مناسب تا بزرگتر نشدن حباب دلار قیمت روزانه یکی از بهترین گزینه های بازار است.
یک زمانی منتظر شکستن حباب بودیم الان باید زودتر بخریم تا گرانتر نشده ??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)