حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دمو جدید گوگل دوپلکس (Duplex) برای رفع نگرانی ها

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، گوگل، هوش مصنوعی

یک ماه پیش بود که در ترنجی نگاهی به یک هوش مصنوعی واقعی یعنی گوگل دوپلکس (Google Duplex) داشتیم. پس از آن اما کمی بازخوردهای منفی و نگران کننده نسبت به این مکالمه غیر قابل تشخیص برای شناسایی ربات بودن یا نبودن طرف پشت خط، ارایه شد. حالا دمو جدید گوگل دوپلکس (Duplex) برای رفع نگرانی ها ارایه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آن داشته باشیم.

گوگل دوپلکس چیست و چطور کار می کند؟

گوگل دوپلکس (Duplex) بخشی از گوگل اسیستنت یا همان دستیار هوشمند گوگل است که می تواند به عنوان یک منشی خصوصی مجازی برای رزرو کردن مکان هایی که رزرو آنلاین ندارند، با آن ها تماس بگیرد! این مانند ارایه اینترنت برای مناطقی که اینترنت ندارند، توسط گوگل و فیس بوک است! آن ها زیرساخت را برای مناطقی که زیرساخت ندارند فراهم می کنند تا مشتری بگیرند! اینجا هم هر چند که رزرو آنلاین خیلی بیشتر از قبل شده اما هنوز درصد پایینی از کسب و کارهای مورد نظر ما، رزرو آنلاین دارند! حال چه بهتر که گوگل دست به کار شود و با سلطه روی این بازار، حتی نفوذ بازاریابی و تبلیغاتی خود را بیشتر کند!

گوگل Duplex به عنوان یک ربات آنقدر خوب می تواند با شما صحبت کند که تشخیصش کاملا برای شما غیر ممکن یا سخت باشد. به همین دلیل خیلی از متقدین به آن نقدی را وارد کردند که ما باید بدانیم پشت تلفن یک ربات است یا انسان! به همین دلیل در دموی جدید گوگل دوپلکس که در ادامه خواهیم دید، می بینید گوگل دوپلکس ابتدا خود را معرفی می کند و سپس همان روال قبلی انجام می شود.

به صورت کلی این دمو نمی تواند لزوم استفاده از گوگل دوپلکس را به ما القا کند. طبیعتا اگر من در حال قدم زدن در پیاده رو باشم، خودم تماس می گیرم و رزرو را انجام می دهم اما خب به صورت کلی آموزش روال کلی استفاده از آن را نشان می داد.

نظر شما چیست؟ هر چند گوگل دوپلکس (Google Duplex) به این زودی ها با زبان فارسی شاید ارتباط برقرار نکند اما قطعا می تواند ویژگی جذابی باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)