حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی هوآوی نوا ۳ (Nova 3) در TENNA لو رفت

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

امروز در ترنجی خواندیم که دستگاهی با نام نوا ۳ برای هواوی در دست توسعه است. در حقیقت اولین بار این خبر با تیزر رسمی هواوی تأیید شد که تنها نمایی از پشت دستگاه را در رنگ طلایی به ما نشان می داد. حال هواوی نوا ۳ در سازمان TENNA چین با رنگ آبی لو رفته است. در ادامه با  ترنجی همراه باشید تا نمایی از چهار جهت هواوی نوا ۳ را ببینم.

هوآوی نوا ۳

هوآوی نوا ۳

این نمای جلوی هواوی نوا ۳ است که در شایعه قبلی ندیده بودیم. اصلا بعید نیست که نمایشگر نوا ۳ همانند نمایشگر نوا ۳ ای (Nova 3e) یا هواوی پی ۲۰ لایت باشد. این شباهت به معنی نسبت تصویر ۱۹ به ۹ و بریدگی نمایشگر است. از بابت باقی موارد از جمله لوگو هواوی روی لبه جلو هیچ نشانه ای به چشم نمی خورد.

در این تصاویر اما نمای قاب پشتی در کنار نماهای راست و چپ را می بینیم. طراحی قاب پشتی کاملا با پوستر قبلی که به صورت رسمی منتشر شده بود یکسان است و حسگر اثر انگشت روی قاب پشتی می‌بینیم.

درباره دیگر مشخصات سخت افزاری هوآوی نوا ۳ می توان که احتمال استفاده از چیپست اختصاصی هواوی با نام کایرین ۷۱۰ وجود دارد. مشخصات حافظه داخلی و حافظه رم متغیر و بسته به نیاز کاربر از ۴ گیگابایت حافظه رم تا ۶ گیگابایت و حافظه داخلی از ۳۲ تا ۱۲۸ گیگابایت هم می تواند باشد.

دوربین ها احتمالا چینشی بهتر نسبت به دوربین های دوگانه سفارشی هواوی داشته باشد و حداقل یک دوربین دوم ۲۰ مگاپیکسلی را در کنار دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی انتظار داریم. نظر شما چیست فکر می‌کنید که هواوی نوا ۳ می‌تواند چه دستگاهی و در چه رده ای باشد؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)