حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی 6 پرو رسما رونمایی شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شیائومی

و بالاخره رسما رونمایی شد، بله، امروز چهارم تیرماه است و دو دستگاه از سه گانه ای که قرار بود رسما رونمایی شود، رونمایی شده است. در این مطلب می پردازیم به دستگاهی که احتمالا بیشتر توجه و فروش را به خود اختصاص دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با شیائومی ردمی 6 پرو (Xiaomi Redmi 6 Pro) رسما آشنا شویم.

شیائومی ردمی 6 پرو

شیائومی ردمی 6 پرو

قطعا این تصاویر برای شما نه جدید هستند و نه موضوع خاصی را به دانش تان درباره میان رده اقتصادی جدید شیائومی اضافه می کند چون دو روز پیش ما در ترنجی شیائومی ردمی 6 پرو را پیش از معرفی کاملا و از همه زوایا دیده بودیم. حتی جعبه شیائومی ردمی 6 پرو (Redmi 6 Pro) و رنگ بندی آن لو رفته بود و اطلاعات سخت افزاری این دستگاه را نیز کاملا از پیش حدس زده بودیم. حالا همه چیز رسمی شده است!

رنگ های شیائومی ردمی ۶ پرو

رنگ های شیائومی ردمی ۶ پرو

شیائومی ردمی 6 پرو با چیپست اسنپدراگون 625 رونمایی شده است، دقیقا همان چیپستی که دستگاه دیگر شیائومی که امروز در تاریخ 6/25 میلادی معرفی خواهند شد، دیده ایم! جالب است نه؟ از نظر مشخصات حافظه رم و حافظه داخلی نیز انتخاب های 3+32، 4+32 و 4+64 گیگابایتی وجود دارد که می تواند کاملا برای این رده قیمتی قانع کننده باشند.

نمایشگر شیائومی ردمی 6 پرو 5.84 اینچی با نسبت تصویر 19:9 همان چیزی است که خیلی از نوجوان ها می خواهند با پول کم به آن برسند، نمایشگری که با بریدگی بالای خود شبیه به آیفون X باشد و رزلوشن FHD+ کاملا راضی کننده خواهد بود.

دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با عکاسی HDR و پرتره با هوش مصنوعی است در حالی که دوربین اصلی 12+5 مگاپیکسلی است. مشخصا شما هم مثل ما معتقدید که این دوربین دوم کاملا سفارشی است.

باتری شیائومی ردمی 6 پرو برابر 4000 میلی آمپر است

باتری شیائومی ردمی 6 پرو برابر 4000 میلی آمپر بوده و با ابعاد 149.33*71.68*8.75 میلی متر با وزن 178 گرمی قابل درک است. روی قاب پشتی حسگر اثرانگشت قرار دارد، تشخیص چهره مثل همه موبایل های این حدود رده قیمتی به صورت 2 بعدی و با دوربین سلفی صورت می پذیرد و رابط کاربری MIUI 9 با آن ارایه می شود.

شیائومی ردمی 6 پرو دو سیم کارت است اما مشخص نیست که جایگاه آن هیبریدی بوده یا دو سیم و مموری همزمان پشتیانی می شود. بازه قیمتی شیائومی ردمی 6 پرو از 153 دلار تا 200 دلار است که یک دستگاه کاملا جذاب را ارایه می کنند. پیش فروش ار امروز آغاز و فروش از فردا انجام می شود.

نظر شما درباره شیائومی ردمی 6 پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

بازم کولاک

Mortazavi

مشخصات و قیمت معجزه وار
دمت گرم شیائومی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)