حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت شیائومی می پد ۴ (Mi Pad 4) در تصاویری لو رفت، طراحی جذاب

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | تبلت، شایعات، شیائومی

می دانیم که تبلت شیائومی می پد ۴ (Mi Pad 4) در تاریخ چهارم تیرماه رسما رونمایی خواهد شد. پیش از آن نیز در شایعه ای اشاره شده بود که شیائومی ردمی ۶ پرو، می‌ مکس ۳ (Mi Max 3) و این تبلت میان رده شیائومی به زودی معرفی می شوند. حال تصاویری از شیائومی می پد ۴ (Mi Pad 4) منتشر شده که خبر از طراحی زیبا آن دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این تصویر را به هم ببینیم.

درباره شیائومی ردمی ۶ پرو و شیائومی می مکس ۳ در ترنجی شایعاتی خوانده ایم. حالم بد به شایعاتی درباره تبلت میان رده شیائومی می پد ۴ (Mi Pad 4) است. ابتدا با نمایشگر آغاز می کنیم جایی که حاشیه نمایشگر این دستگاه به نظر می‌رسد کمتر شده است و نسبت تصویر آن ۱۶ به ۱۰ است. این نسبت تصویر کمی غلیظ تر از نسبت تصویر عمومی ۳ به ۲ می باشد اما از نسبت تصویر ۱۶ به ۹ مربعی طور تر است. به تصویر زیر دقت کنید:

تبلت شیائومی می پد ۴

تبلت شیائومی می پد ۴

اما درباره مشخصات سخت افزاری تبلت شیائومی می پد ۴ می توان گفت چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ در کنار انتخاب های حافظه رم و حافظه داخلی به ترتیب ۴ – ۶۴ و ۳ – ۳۲ گیگابایت کاملاً قابل پیش بینی است. دوربین ها در تبلت ها عموماً کیفیت بالایی ندارند و تمرکز زیادی روی آنها نمی شود، تبلت میان رده می پد ۴ هم از این قاعده مستثنا نیست و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی در نظر گرفته خواهد شد.

باتری می پد ۴ برابر ۶۰۰۰ میلی آمپری است که اما تنها ۵۰۰ میلی آمپر حجیم‌تر از باتری شیائومی می مکس ۳ است. طراحی پشت تبلت بسیار ساده است همانطور که در تصویر زیر می بینید و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا نیز روی لبه بالا طراحی شده است.

تبلت شیائومی می پد ۴

تبلت شیائومی می پد ۴

نظر شما درباره این تبلت میان رده شیائومی چیست؟ فکر می کنید برای خرید تبلت شیائومی می پد ۴ (Xiaomi Mi pad 4) وسوسه شوید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

صلوات از فیلتر در اومدی ترنجی

mostafa3

از دیشب

دکتر رسول آریان

پنج شنبه ۱۰ صبح از مسدودی خارج شد.
مگه عضو کانال تر.نجی نیستین؟
توی کانال اطلاع رسانی شد.

Peiman

واقعا طراحی خوبی داره بر خلاف تعدادی از گوشی های اخیرش

siavash-t

باتریش زیاد جالب نیست. مخصوصا وقتی می بینی رو‌ مکس که اسما یه فبلته چه باتری ای گذاشته. تبلت خوره باتریه. نیاز به باتری خیلی قویتری داره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)