حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نرم افزار Measure گوگل اندازه گیری ابعاد با موبایل های اندرویدی را ممکن می کند

واقعیت افزوده کاربردهای زیادی در موبایل دارد اما یکی از معروف ترین و دوست داشتنی ترین های آن ها را می توان اندازه گیری ابعاد دانست. در کنفرانس WWDC 2018  شاهد معرفی نرم افزار اندازه گیری اپل بودیم و حالا وقت آن است که گوگل نرم افزار مشابه خود را که بر پایه AR Core توسعه داده شده است، ارائه کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این نرم افزار گوگل بیشتر صحبت کنیم و لیست موبایل هایی که از نرم افزار Measure گوگل پشتیبانی می کنند را بخوانیم.

برای استفاده از این نرم افزار ابتدا باید موبایل شما از Ar Core  گوگل پشتیبانی کند. اگر موبایل شما از AR Core گوگل پشتیبانی می کند، ابتدا باید این نرم افزار را از فروشگاه نرم افزاری گوگل یعنی گوگل پلی دانلود کنید.

لینک دانلود AR Core  از گوگل پلی

لینک دانلود AR Core  از ApkMirror

لیست موبایل هایی که از AR Core گوگل پشتیبانی می کنند

پس از آن نرم افزار Measure گوگل را از لینک زیر دانلود کنید:

دانلود نرم افزارMeasure از گوگل پلی

دانلود نرم افزار Measure از APkMirror

می توانید با استفاده از این نرم افزار ابعاد اشیا را اندازه گیری کنید که دقت بسیار خوبی هم دارد. از نرم افزار Measure گوگل که برای اندازه گیری ابعاد اشیا در موبایل های اندرویدی است، استفاده کردید؟ نظر شما درباره دقت و سرعت آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin

“این مورد در کشور شما قابل دسترس نیست” !!
دست گوگل واقعا درد نکنه.
۴۰ درصد خدماتش برای ایرانیا بسته‌س!

دکتر رسول آریان

با چیزشکن دانلودش کن.
فقط هم ایران نیست. من با IP جاهای دیگم تست کردم. برای اونها هم خیلی وقت ها اپ ها در دسترس نیست. بعضی اپ ها فقط با IP آمریکا و کانادا باز میشن.

آقای عطا.یی چرا مقاله AR Core انقدر طول کشید برای انتشار؟

من این Measure رو الان تستش کردم. جالب نیست. چون در بهترین حالت یک سانت خطا داره. البته خودش هم نوشته که این اندازه تقریبی هست و ممکنه یک سانت کم و زیاد بشه.

من دوتا اپلیکیشن Air Measure و Measure Tools رو پیشنهاد میکنم. الان این دوتا اپلیکیشن رو مجددا مقایسه کردم با Measure خود گوگل. دقت این دو اپلیکیشن به وضوح بالاتره.

در مقاله ای که ارسال کردم، در بخش اندازه گیری ها، ویدیوهاش موجوده. اگر ممکنه انتشار بدید که دوستان آشنا بشن با کارایی این اپلیکیشن ها.

دکتر رسول آریان

ممنون از شما‌.

Mr.MJ

برنامه برا من که کار نکرد.میزنه ارور ناشناخته؟؟؟
اندروید۷ . S8
???

REZA

برا اچ تی سی که کلا نیست?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)