حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی 6 پرو پیش از معرفی کاملا و از همه زوایا لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، شیائومی

میان رده اقتصادی متوسط رو به پایین شیائومی یا همان شیائومی ردمی ۶ پرو قرار است که چهارم تیر ماه رسما معرفی شود.  این دستگاه می‌تواند نقش مهمی در فروش رده بندی که آن را هدف گرفته شده، داشته باشد. متاسفانه یا خوشبختانه چینی‌ها قاعده بازی را خیلی خوب یاد گرفته‌اند و این را حتی به میان رده های اقتصادی خود نیز تعمیم داده‌اند. بازار داغ شایعات را برای آنها می پرورانند و شایعات زیادی پیرامون شیائومی ردمی ۶ پرو بود که در روزهای پیش با همدیگر آن را در ترنجی خواندیم. امروز این دستگاه تمام و کمال در ۲ رنگ از همه زوایا لو رفته و می‌توانیم نگاهی کامل به آن داشته باشیم، در ادامه با ما همراه باشید.

همانطور که میبینید طراحی مورد انتظار ما که انتظارش را می کشیدیم تایید شده و این بار در این شایعه می بینیم که نمایشگر و بریدگی آن زائده زیادی ندارد و همانند اولین شایعه ای که از این دستگاه دیدیم و بسیار ناامید شدیم نیست. هر چند شحصا نمی‌پسندم و دستگاهی در این رده و بدون هیچ توجیه سخت افزاری بریدگی نمایشگر در نظر گرفته شود و طراحی شیائومی ردمی ۶ ایکس را بیشتر می‌پسندم، اما به هر حال بازار اینطور می‌طلبد که دستگاهی شبیه به پرچمدار های روز را در رده قیمتی پایین ارائه کنند و فروش بالایی را داشته باشد.

طراحی پشت شیائومی ردمی ۶ پرو نیز با طراحی دوربین دوگانه شبیه به آیفون X ارائه شده که البته پیش از این در محصولات شیائومی در طراحی شیائومی ردمی ۶ ایکس دیده شده بود.  می توان گفت که طراحی رد میشی همان رد میشی ایکس است که بریدگی نمایشگر دارد و البته قیمت ارزانتر. در ادامه با هم گالری تصاویر لو رفته از آن را که حدود ۲۰ تصویر است مرور میکنیم:

نظر شما درباره طراحی شیائومی ردمی ۶ پرو چیست فکر می‌کنید این شرکت چینی بتوانند در رده میان رده اقتصادی بازار را از آن خود کند و رقیبی سرسخت برای سامسونگ در این رده به تراشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

فوق العاده زشت!

Quality

چقدر گوشی های امسال شیاعومی زشت شدن!
بنظرم توی برند های چینی امسال شیاعومی داره خیلی ضعیف کار میکنه و در حد اسمش نیست

abolfazlbt

خب این یه گوشیه پایین رده اس نباید زیاد ازش ایراد گرفت.اگه صفحه ش فول اچ دی باشه میشه باهاش کنار اومد اما اگه اچ دی باشه دیگه دوره صفحه اچ دی تموم شده .آنر ۹ آی ۲۰۱۸ گزینه مناسبتری خواهد بود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)