حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی 6 پرو (Redmi 6 Pro) چهارم تیرماه رسما رونمایی خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

حتماً به یاد دارید که چند روز پیش شایعات درباره دستگاه های جدید از شیائومی به ما اطلاعاتی را دادند. یکی از آن دستگاه ها تبلت میان رده شیائومی می پد ۴ (Mi Pad 4) بود که امروز در ترنجی خواندیم این تبلت در تاریخ ۴ تیر رونمایی می شود. حالا در تیزر رسمی دیگر شاهد همین تاریخ برای رونمایی از شیائومی ردمی ۶ پرو (Redmi 6 Pro) هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

چند روز پیش در نارنجی شاهد رونمایی از شیائومی ردمی ۶ و ردمی ۶a بودیم. پیش از آن شایعات به ما دستگاهی با بریدگی نمایشگر و حاشیه نمایشگر زیاد به عنوان شیائومی ردمی ۶ معرفی می کردند اما پس از آن شایعات جدید به ما گفتند که آن دستگاه با طراحی عجیب و غریب و دوست نداشتنی اش شیائومی ردمی ۶ پرو است.

امروز اما در پوستری جذاب شاهد اعلام تاریخ رسمی معرفی شیائومی ردمی ۶ پرو هستیم. بالای پوستر را که در تصویر بالا می بینید به نسبت تصویر ۱۹:۹ اشاره دارد. این موضوع خود به صورت غیر مستقیم به وجود بریدگی نمایشگر اشاره دارد چون دستگاه‌هایی که بریدگی نمایشگر ندارند و کم حاشیه هستند نسبت نمایشگر ۱۸:۹ دارند. پس می‌بینیم که متاسفانه یا خوشبختانه این موبایل نسبتاً پر حاشیه با بریدگی نمایشگر ارائه خواهد شد.

در بخش دیگری از این پوستر که به چینش در زمین فوتبال هم اشاره دارد و بی ارتباط به جام جهانی هم نیست، معمای ساده ای را شاهد هستیم. اگر دقت کنید اینجا فقط نه بازیکن درون زمین حضور دارند. دو بازیکن بالایی اشاره به هوش مصنوعی، سه بازیکن وسط اشاره به چیست اسنپدراگون ۶۲۵، و چهار بازیکن با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری دارد.

به این صورت بخشی از مشخصات سخت افزاری شیائومی ردمی ۶ پرو هم تایید می شود. انتظار می رود چهارم ماه شاهد رونمایی است سه دستگاه جدید در برند شیائومی باشیم. نظر شما درباره این دستگاه چیست آیا یک میان رده با بریدگی نمایشگر به این صورت دوست دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)