حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک به اوپو فایند ایکس (Oppo Find X)

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | اوپو، تماشا کنید

امروز 29 خرداد است و اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) رسما معرفی شد. اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) از آن موبایل هایی است که شاید آن را نخریم اما دوست داریم حداقل یک بار هم شده آن را در دست بگیریم. این جسارت یک شرکت چینی که البته شرکت کوچکی هم نبوده اما در سطح بی المللی زیاد شناخته شده نیست، واقعا قابل ستایش است. طراحی مسلما یکی از اصلی ترین مواردی است که در اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) دیده می شود و تا این دستگاه را در یک ویدیو نبینیم، نمی توان درباره آن اظهار نظر صحیح کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاه نزدیک به اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) داشته باشیم.

همانطور که می بینید در نگاه اول هیچ دوربینی روی قاب پشتی اوپو فایند ایکس نیست و این یک نگاه کاملا یکتا است. پشت و روی موبایل با یک خمیدگی ویژه طراحی شده، مکانیسم کشویی آن دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی مجهز به تشخیص چهره 3 بعدی و دوربین دوگانه 16+20 مگاپیکسلی را بیرون می آورد. به گفته اوپو این مکانیسم حدود 0.5 ثانیه طول می کشد.

موضوعی که عجیب است این است که شما باید برای هر بار باز کردن قفل موبایل خود شاهد باز و بسته شدن قسمت بالایی اوپو فایند ایکس باشید چون این دستگاه هیچ حسگر اثرانگشتی ندارد! همچنین از عدم وجود حسگر اثرانگشت گفتیم باید بگوییم شارژ بی سیم و جک 3.5 میلی متری صدا هم در اوپو فایند ایکس وجود ندارد!

از نظر سخت افزاری نیز کاملا شبیه به همه موبایل های اندرویدی سال 2018 است. نظر شما چیست؟ این پرچمدار اوپو را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali007

تنها جمله که میشه دربارش به کاربرد زیبای متفاوته .
پ.ن: دیگه حالم از هی چی بریدگی صفحس به هم میخوره:/

Shiral

اگر این نواوری جسورانه را یکی از برندهای اسمشو نبر! توی گوشی هاشون اورده بودن الان این طراحی ۹۲℅ اسکرین و دوربین کشویی اونم با باطری خوب و سرعت شارژ فوق العاده و مابقی مشخصات…میشد اوج طراحی قرن و بزرگترین اکتشاف دنیای موبایل هوشمند تا صدسال دیگه??
اما خوب اینها همه تهدیدی خواهد بود برای برندهای بزرگ که شرکت های کوچک جسور با پیشرفت سریعشان بزودی با همکاری خریداران اهل ریسک و جسور گوی رقابت را از انها خواهند ربود.

raminkhan

البته قیمتش امروز اعلام شد که واقعا نمیدونم چی بگم به فروشس قطعا صدمه میزنه 1150 دلار واقعا زیاده نسخه لامبورگینی هم 1960 دلار

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)