حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینستاگرام به زودی امکان بررسی مدت زمانی که در آن سپری می کند را به شما می دهد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

این روزها گوگل با اندروید، اپل با iOS و دیگر نرم افزارهای پر کاربر همگی شده اند دایه مهربان تر از مادر و می خواهند مصرف ما را از موبایل کمتر کنند! به هر حال این موضوعی است که برای کاربرهای پر مصرف و افرادی که مسیر برنامه ریزی یک روز آن ها با دیدن یک نوتیفیکشن از بازی یا یک نرم افزار و یا حتی فرد خاصی تغییر می کند، باید رعایت شود. پیش از این خوانده بودیم که قرار است اینستاگرام به کاربران بگوید چه مدت زمانی را در آن سپری می کنند. اینستاگرام به زودی امکان بررسی مدت زمانی که در آن سپری می کند را به شما می دهد و اولین نگاه به این قابلیت را خواهیم داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آن داشته باشیم.

مشاهده مدت زمان سپری شده در اینستاگرام

مشاهده مدت زمان سپری شده در اینستاگرام

همانطور که در تصویر بالا می بینید، احتمالا بخش های ویژه اینستاگرام مثل آرشیو، ذخیره شده ها، جستجوی کاربران و در نهایت آمار استفاده که همین بحث مطلب ماست را داشته باشید. در این بخش قرار است اینستاگرام به شما بگوید که چقدر از این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری محتوای تصویری استفاده کرده اید. قاعدتا وقتی ببینید امروز 5 ساعت زمان با ارزش خود را در چاه اینستاگرام گذارنده اید، به خود می آیید!

همچنین شما می توانید مقدار مشخصی از استفاده روزانه را برای اینستاگرام مشخص کنید که اگر بیش از آن استفاده کردید، به شما هشدار بدهد و امیدوار باشید که در آن لحظه به نفس اماره خود پیروز شوید و شیطان را لعنت کرده و موبایل را کنار بگذارید!

فکر می کنید از این قابلیت چه استفاده ای کنید؟ اصلا استفاده می کنید؟ اما خب خیلی خوب است که بتوانید زمان خود را مدیریت نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)