حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسکرین شات گرفتن از استوری اینستاگرام کاربران دیگر به آنها اطلاع داده نمی‌شود

اینستاگرام به صورت ماهانه آپدیت های منظم و زیادی را عرضه می کند که ویژگی های جدید در جهت استفاده بهتر از این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوها را ارایه می کند. یکی از این موارد مربوط به اسکرین شات گرفتن از استوری اینستاگرام دیگر کاربران می شد، این قابلیت که در فاز آزمایشی بود فقط برای تعداد معدودی از کاربران فعال گشته و پس از بازخورد منفی اکثر کاربران حالا به نظر میرسد که در صورت اسکرین شات گرفتن از استوری اینستاگرام دیگر به کاربران اطلاع داده نمی‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

ممکن است شما به دلایل مختلف از استوری یا پست کاربران اسکرین شات بگیرید. اسنپ چت این موضوع را به کاربران خود اطلاع می‌داد اما اینستاگرام چنین قابلیتی را نداشت، در ادامه کپی کردن یا به عبارت مثبت‌تر الهام گرفتن اینستاگرام از اسنپ چت، شاهد ارائه اطلاع دادن به کاربران در صورت اسکرین شات گرفتن از استوری اینستاگرام آنها بودیم. به دلیل بازخورد منفی در بین کاربران حال به نظر می‌رسد که اینستاگرام تصمیم گرفته تا به بازخورد کاربران گوش دهد و این قابلیت را به صورت عمومی عرضه نکند و کاربرانی که چنین قابلیتی را داشتند هم دیگر این قابلیت را نداشته باشد.

بد نیست همچنان بدانید اگر کاربری برای شما در اینستاگرام تصویری را دایرکت کند و شما از آن اسکرین شات بگیرید همچنان به کاربر اطلاع داده می شود اما درباره ی اسکرین شات گرفتن از استوری آنها دیگر چنین اطلاعی ارائه نمی شود. نظر شما در این باره چیست؟ تا به حال برای شما پیش آمده که بخواهید از استوری کاربری اسکرین شات بگیرید؟ بد نیست بدانید کاربران، اسنپ چت را به دلیل ارائه چنین اطلاعاتی حتی کنار گذاشته و اینستاگرام را به آن ترجیح داده اند.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin

آقای عطایی پوشش بدید!
احتمال عرضه‌ی اکسپرینس ۹.۵ با اندروید ۸.۱ تا آخر ماه ژوئن! (چون پچ امنیتی داخل اسکرین مربوط به ماه ششم میلادیه که می‌شه ژوئن، یعنی این ماه):
http://uupload.ir/files/g0ch_samsungcentral.com_galaxytabs4leaked.jpg

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)