حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گیر اس 4 (Gear S4) با باتری بزرگ تر و رنگ جدید همزمان با گلکسی نوت 9 معرفی خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | مطالب ترنجی

پیش از این خواندیم که ساعت هوشمند سامسونگ گیر اس 4 می تواند با نام گلکسی واچ (Galaxy Watch) هم عرضه شود و دلیل را می توان در شناسایی راحت تر اینکه این محصول یک ساعت هوشمند است (به دلیل حضور عبارت Watch) و اینکه یک محصول سامسونگ است (به دلیل حضور عبارت Galaxy) دانست. حالا خبر می رسد که ساعت هوشمند بعدی سامسونگ که هر کدام از این دو نام را می تواند داشته باشد، همزمان با گلکسی نوت 9 و با رنگ جدید و باتری بزرگ تر رونمایی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گفته می شود که گیر اس 4 یا همان گلکسی واچ قرار است همانند اپل واچ در دو اندازه بزرگ و کوچک ارایه شود. علاوه بر آن منبعی که در زمینه لو دادن اطلاعات سامسونگ قابل اعتماد است، در ویبو خود نوشت که باتری گیر اس 4 470 میلی آمپر خواهد بود در حالی که باتری گیر اس 3 برابر 380 میلی آمپر و باتری گیر اسپرت 300 میلی آمپر است. شاید شما هم خوشحال شده باشید که این به معنی عمر باتری بیشتر است اما تجربه نشان داده که عموما این به معنی یک ویژگی پر مصرف تر است و افزایش عمر باتری برای این است که عمر باتری به مانند نسل های قبلی باقی بماند.

همچنین درباره رنگ های جدید گیر اس 4 یا همان گلکسی واچ باید گفت که تا کنون می دانیم سامسونگ یک مدل اسپرت طور و یک مدل کلاسیک دارد. در گیر اس 3 مدل اسپرت با نام گیر اس 3 فرونتیر رونمایی شد و فقط یک رنگ مشکی داشت. مدل کلاسیک اما دو رنگ مشکی و نقره ای را ارایه می کرد. حالا طبق جدیدترین شایعات احتمالا ما شاهد سه رنگ مشکی، نقره ای و طلایی برای مدل کلاسیک و یک رنگ مشکی برای مدل اسپرت باشیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سامسونگ بتواند با ارایه گیر اس 4 یا گلکسی واچ سهمی در بازار گجت های هوشمند پوشیدنی برای خود دست و پا کند؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Crysis

سلام دوستان
ترنجی جان فیلتر شدی؟!!!!!
الان من با فیلتر شیک وارد سایت شدم.

Crysis

اخه دلیلی نداره مگه اینجا متن مسئله داری
گذاشتین!!!!
خدا نکنه اینم بشه نارنجی هنوز یادم نرفته سال 92……

خیلی خیلی منتظر این Gear S4 هستم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)