حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی استایلو 4 (LG Stylo 4) لو رفت، همان ال جی کیو استایلوس آلفا!

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

شش روز پیش درترنجی دیدیم که ال جی کیو استایول (LG Q Stylus) رسما رونمایی شد. سری استایلوس میان رده های این شرکت کره ای هستند که از قلم پشتیبانی می کنند اما قلم آن ها هیچ ویژگی خاص سخت افزاری دارد و مثل اکثر قلم ها موجود دیگر در بازار است که می توانید برای هر موبایل تهیه کنید. امروز ال جی استایلو 4 (LG Stylo 4) لو رفته که همان ال جی کیو استایلوس آلفا خواهد بود اما مخصوص بازار امریکا و تحت اپراتور MetroPCS (که خود زیر مجموعه T Mobile است) عرضه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این تصاویر فلایر ال جی استایلو 4 است

این تصاویر فلایر ال جی استایلو 4 است. اگر بپرسید فلایر چیست باید بگوییم ما در ایران به صورت عمومی به آن بروشور هم می گوییم. در این بروشور که اطلاعات خاص و مشخصات سخت افزاری ال جی استایلو 4 را شاهدیم، تقریبا همه چیز به ما این سر نخ را می دهد که ال جی می خواهد ال جی کیو استایلوس را برای این بازار با نام شناخته شده تر استایلو ارایه کند.

ال جی استایلو 4 (LG Stylo 4) با نمایشگر 6.2 اینچی FHD و کم حاشیه ارایه می شود، چیپست اسنپدراگون 450 را دارد، حافظه رم به 2 گیگابایت کاهش پیدا کرده اما حافظه داخلی همان 32 گیگابایت است و می توانید آن را با کارت حافظه جانبی ارتقا دهید.

دوربین اصلی تکی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی عریض است. ال جی توانایی عکاسی پرتره و عکاسی از سوژه های سریع را اضافه کرده است. قابلیت شبیه به گوگل لنز که ال جی به آن Q Lens می گوید نیز وجود دارد که به شما اجازه شناسایی اشیا، مکان ها و اسکن بارکد را با دوربین می دهد. خوشخبتانه صدای فراگیر DTS:X سه بعدی نیز در آن تعبیه شده است.

این ال جی استایلو 4 است که از دفترچه راهنمای آن می بینید. کاملا طراحی آن مشخص است و اینجا نیز ال جی از دکمه هوم روی قاب پشتی دست شسته و آن را مثل همه موبایل های دیگر روی لبه سمت راست قرار داده است.

نظر شما درباره ال جی استایلو 4 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

وقتی شرکتی قلم میذاره روی گوشیش، باید امکانات خاص نرم افزاری رو هم برای قلمش فراهم کنه.

وگرنه به قول شما، میشه از این قلم معمولی ها رو برای گوشی های دیگه هم استفاده کرد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)