حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی جی 3 2018 (Galaxy J3 2018) رسما رونمایی شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

امروز سامسونگ دو میان رده یا به عبارت بهتر دو میان‌رده‌ی اقتصادی جدید را رسما معرفی کرد. گلکسی جی ۷ ۲۰۱۸ را با هم در مطلب قبلی دیدیم حالا نوبت به گلکسی جی ۳ ۲۰۱۸ (Galaxy J3 2018) است که با آن آشنا شویم، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گلکسی جی ۳ یکی از دستگاه‌هایی است که عموماً برای بازارهای خاص و نه برای بازار جهانی عرضه می‌شود. این دستگاه تاکنون نامگذاری های مشابه و پیچیده‌ای در نسل‌های قبل داشته است، حالا اما نوبت به آن است که گلکسی جی ۳ ۲۰۱۸ را شاهد باشیم.

متأسفانه در این رونمایی جدید از میان رده های اقتصادی سامسونگ شاهد ارائه مشخصات فنی به صورت کامل نیستیم. درباره گلکسی جی ۳ ۲۰۱۸ فقط همین را می دانیم که نمایشگر آن ۵ اینچ و به رزولوشن HD است. حتی نوع پنل مشخص نیست و به همین دلیل می‌توان گفت که شاید شاهد استفاده از پنل‌های IPS باشیم. اینجا نیز همانند مشخصات گلکسی جی ۷ ۲۰۱۸ هیچ اطلاعاتی درباره چیپست حافظه داخلی و حافظه رم وجود ندارد اما حدس بی‌ربطی نیست اگر بخواهیم مشخصاتی شبیه به گلکسی جی ۳ ۲۰۱۷ را برای آن در نظر داشته باشیم.

درباره مشخصات دوربین گلکسی جی ۳ ۲۰۱۸ می‌توان گفت که امسال دوربین اصلی متأسفانه از رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل به رزولوشن ۸ مگاپیکسل کاهش پیدا کرده است. گشودگی دیافراگم این دوربین f/۱.۹ است. دوربین سلفی اما ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/۲.۲ است. شایان ذکر است که گلکسی جی ۳ ۲۰۱۸ هم از ناکس (Knox) پشتیبانی می کند.

از نظر طراحی به صورت کلی تفاوت زیادی بین گلکسی جی ۳ ۲۰۱۸ با نسل قبلی آن وجود ندارد، تنها تفاوت را می توان در تغییر شکل کلید های ناوبری اندروید دید. نظر شما درباره جدیدترین عضو خانواده پایین رده های اقتصادی سامسونگ چیست؟ آیا گلکسی جی ۳ ۲۰۱۸ را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)