حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مرگ جوان مشهدی به دلیل سلفی گرفتن بالای آبشار کبودوال

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار داخلی

سلفی گرفتن یکی از مواردی است که تبدیل به دلیلی برای مرگ انسان شده و متاسفانه هر چند وقت یک بار جان یک نفر را می گیرد. ما عادت داریم عموما اخبار خارجی در این زمینه را بخوانیم اما این بار مرگ جوان مشهدی به دلیل سلفی گرفتن بالای آبشار کبودوال خبر ساز شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

محمدعلی هروی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این جوان 27 ساله از ساکنین استان خراسان رضوی بود و روز گذشته بر اثر پرت شدن از بالای آبشار کبودوال جان خود را از دست داد. وی اضافه کرد: در پی دریافت گزارش این حادثه تیم امدادی اعزام که اقدامات امدادی اولیه توسط یک پزشک حاضر در محل انجام شده بود و نیروهای امدادی این فرد را به پایین منتقل کرده و به بیمارستان انتقال دادند. هروی افزود: براثر این حادثه سر، صورت، دست و پای این فرد آسیب شدید دیده بود و تلاش تیم پزشکی بی نتیجه ماند و این جوان جان خود را از دست داد. این فرد در حین سقوط به یک نوجوان برخورد نموده که وی نیز دچار مصدومیت جزیی از ناحیه پا شده بود که اقدامات اولیه درمانی در محل انجام شد.

آبشار تمام خزه ای کبودوال در حوزه شهرستان علی آباد از توابع استان گلستان واقع بوده که هر ساله میزبان جمعیت بی شماری از گردشگران داخلی و خارجی است. شهرستان علی آباد از توابع استان گلستان بوده و در 35 کیلومتری شرق گرگان واقع است.

در پایان امیدواریم در ثبت تصاویر سلفی رعایت احتیاط را داشته باشید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soltane.Ehsas

واقعا این سلفی بگیر ها رو نمیتونم درک کنم هر جا میرسن میخوان سلفی بگیرن
آخه یکی نیست بگه یه سلفی اون قدر ارزش‌ داره که آدم بخواد جونشو به خطر بندازه؟
چند وقت پیش هم شنیده بودم یه خانم تو گردنه حیران به خاطر سلفی سقوط کرده بود که نیروهای امدادی نجاتش داده بودن

Mohammadsoly

گردنه حیران اردبیل منم شنیدم.حالا سلفی ها داره پیشرفته تر میشن با دو دوربین وحتی سه تایی

Saeidrezaee

اگه اشتباه نکنم کبود وال 7تا آبشار داره ک هرچی از اولی بالاتر میری آبشار بلندتر میشه.این بنده خدا آبشارها رو دیده طفلکی سوپرایز شده ناخواسته کار داد دست خودشو همراه هاش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)