حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی کیو استایول (LG Q Stylus) رسما رونمایی شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | ال‌جی

سری استایلوس ال جی از جمله دستگاه های میان رده خوب این شرکت بودند که مخاطبین به آن ارتباط خوبی برقرار کردند. پس از معرفی ال جی کیو 7 حالا نوبت به ال جی کیو استایول (LG Q Stylus) است که امروز رسما رونمایی شده و ما در ادامه با هم در ترنجی آن را بررسی می کنیم.

ال جی کیو استایلوس

ال جی کیو استایلوس

از نظر طراحی باید گفت که ال جی کیو استایلوس کاملا قابل انتظار ظاهر شده است. از نمایشگر کم حم حاشیه و با نسبت تصویر 18:9 تا دوربین تکی، قلم و طراحی ساده کلی آن همه آن چیزی است که ما انتظار داشتیم. البته باید گفت که از نبود بریدگی نمایشگر در بالای دستگاه متعجبیم چون این روزها همه چنین ترندی را پیش گرفته اند اما به نظر می رسد ال جی بریدگی نمایشگر را فقط برای ال جی جی 7 تینکیو قرار داده است.

همانند دیگر معرفی های میان رده و پرچمدار ال جی، کیو استایلوس هم در سه نسخه آلفا، پلاس و معمولی ارایه می شود که طبق معمول در چیپست، میزان حافظه های داخلی و اجرایی و البته مشخصات دوربین متفاوت هستند. اینجا اما در داشتن یا نداشتن گواهی IP68 هم تفاوت وجود دارد.  به صورت کلی ال جی کیو استایلوس با چیپست هایی که مدلش عنوان نشده اما هشت هسته ای و به فرکانس 1.5 یا 1.8 گیگاهرتز (بستگی به مدل و بازار) ارایه می شود. خب حقیقتا باید گفت این سردرگمی اصلا جالب نیست! حافظه رم و داخلی ال جی کیو استایلوس و مدل آلفا به ترتیب 3 و 32 گیگابایت است اما مدل پلاس 4 و 64 گیگابایتی خواهد بود.

به صورت مشخص می توان گفت تنها موضوعی که در هر سه عضو ال جی کیو استایلوس مشترک است، نمایشگر 6 اینچی FHD+ و پشتیبانی از قلم استایلوس است. دوربین ها برای مدل معمولی و پلاس به ترتیب برای دوربین اصلی و سلفی 16 و 8 مگاپیکسل است که دوربین سلفی در برخی بازار ها 5 مگاپیکسلی ارایه می شود (!). ال جی کیو استایلوس آلفا اما دوربین های 13 و 5 مگاپیکسلی دارد.

ابعاد 160.15×77.75×8.4 میلی متر است که وزن 172 گرمی برای موبایل 6 اینچی و با باتری 3300 میلی آمپر خوب به نظر می رسد. عموما سری استایلوس ال جی دستگاه های سبکی بودند و ال جی کیو استایلوس هم از این قاعده مستثنی نیست. ویژگی های صدای فراگیر DTS:X 3D و Q Lens، حسگر اثرانگشت و گواهی IP68 (برای مدل معموبی و پلاس) در نظر گرفته شده است. سیستم عامل اما اندروید 8.1 است که خبر خوبی است.

رنگ های ال جی کیو استایلوس به ترتیب آبی مراکشی،‌ مشکل Aurora (برای مدل های عادی و پلاس) و بنفش اسطوخودوسی (!) فقط مدل پلاس خواهد بود. به صورت کلی مشخصات ال جی کیو استایلوس برای بازارهای مختلف متفاوت و قیمت گذاری بر اساس بازار است. نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید یک میان رده خوب از ال جی را شاهد هستیم؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

قلمش چرا انقدر باریک و بلنده!
شبیه آنتن رادیوه تا قلم.

سامسونگ سال هاست که داره روی طراحی S-Pen کار میکنه. چه از لحاظ دقت و کارایی و چه از لحاظ طراحی ظاهر قلم‌.

برندهای مختلفی در این سال ها سعی کردن چیزی مثل نوت های سامسونگ و قلم های استایلوس اون رو بسازن‌. چه اپل و چه LG. اما موفق نشدن.

mTAAHAAm

قیمت را هم باید در نظر گرفت.
استایلوس های ال جی یک چهارم سری نت سامسونگ قیمت دارند

دکتر رسول آریان

چون سخت افزارش هم در حد میان رده اس.

Naranj

میانرده باحالی هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)