حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون اس ای 2 با بریدگی نمایشگر تاریخ 25 خرداد عرضه می شود؟

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل، شایعات

دو روز پیش بود که در ترنجی خواندیم گلس آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2) بریدگی نمایشگر را تایید می کند. تا پیش از آن اما شایعات می گفتند آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2) یا معرفی نخواهد شد یا تغییرات اندک خواهد داشت. حالا با آخرین اطلاعات لو رفته از اپراتور EE بریتانیا به نظر می رسد تاریخ 15 ژوین برابر با 25 خرداد برای پیش فروش آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2) در این اپراتور مشخص شده و در تصویر آن بریدگی نمایشگر دستگاه مشخص است.

آیفون اس ای 2

آیفون اس ای 2

همانطور که در پوستر هنوز چاپ نشده لو رفته از اپراتور EE بریتانیا می بینید، گوشه بالا سمت راست تصویر تاریخ 25 حرداد (15 ژوئن) تایید می شود. در پایین تصویر آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2) را می بینید که با بریدگی نمایشگر دیده می شود. اینکه این تصویر چقدر صحت داشته باشد هنوز مشخص نیست اما منبع منتشر کننده آن تا کنون اطلاعاتی با درصد صحت بالا را منتشر کرده است، پس ارزش مرور کردن را دارد.

به صورت کلی انتظار می رود اپل 3 آیفون برای سال 2018 رونمایی کرد که البته به صورت دقیق تر، 3 آیفون در کنفرانس سالانه این شرکت که در شهریور برگزار می شود، رونمی خواهد شد و شاید امروز در WWDC 2018 شاهد حتی معرفی آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2) باشیم که کمتر از دو هفته دیگر به مرحله پیش فروش برسد! شما چطور فکر می کنید؟ آیفون اس ای 2 اگر با قیمتی خوبی عرضه شود، نمایشگر بدون حاشیه کوچک آن به فروشش کمک بسزایی خواهد کرد. اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

من فکر میکنم اپل برای اینکه همه گوشیای 2018 خودشو ست کنه باهم قطعا از این طراحی استفاده خواهد کرد

Peiman

فک کنم صفحه این گوشی حدود ۵,۱ اینچ باشه که برای طرفداران گوشی کوچیک خوشحال کنندس

amir59

من با اینکه گوشی نوت ۸ دارم ولی شدیدا احتیاج به یک گوشی کوچک با امکانات بروز هستم و اگر قیمتش مناسب باشه با این وضع دلار در ایران حتما گزینه اصلیم واسه خریدنه .

MiladSA

اگه دقیقا همین باشه که تو عکسه ؛ ناچش از تصاویر قبلی که لو رفته بود بزرگتره و تقریبا میشه گفت اندازه ناچ ایفون ۱۰ !

دکتر رسول آریان

درسته. توی این تصویر به نظر نمیاد ناچ کوچکتر شده باشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)