حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلگرام ایکس برای آیفون و آیپد به اپ استور iOS بازگشت

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS

تلگرام ایکس برای آیفون و آیپد مدت زیادی بود که اپ استور حذف شده بود و شما نمی توانستید آن را دانلود کنید. حالا و پس از عرضه رسمی آپدیت تلگرام iOS برای استفاده از پروکسی MTProto شاهد بازگشت تلگرام ایکس برای آیفون و آیپد به اپ استور iOS هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هر چند تلگرام ایکس (Telegram X) به صورت کلی از پروکسی داخلی پشتیبانی نمی کند اما به دلیل طراحی خاص و انیمیشن های روان آن در کنار ویژگی های خاص نسبت نسخه عادی، خیلی از کاربران دوست دارند تلگرام ایکس را روی دستگاه خود نصب کنند. همانطور که گفتیم تلگرام ایکس iOS برای مدتی از اپ استور حذف شده بود و حالا تلگرام ایکس برای آیفون و آیپد به اپ استور iOS بازگشته است. شما می توانید تلگرام ایکس iOS را در نسخه 5.0.3 از لینک زیر دانلود کنید:

دانلود تلگرام ایکس برای آیفون و آیپد از اپ استور iOS

با بازگشت تلگرام ایکس (Telegram X) به اپ استور و ارایه آپدیت جدید تلگرام برای iOS می توان امید این را داشت که آزادی کاربران با درخواست دست های بالاتر به خطر نمی افتد و آن ها می توانند انتخاب را داشته باشند. بد نیست بدانید یکی از دلایل عدم آپدیت تلگرام و تلگرام ایکس در اپ استور درخواست دولت روسیه از اپل بوده است! شما دستگاه iOS ی دارید؟ موفق به دانلود تلگرام ایکس برای آیفون یا آیپد خود شدید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)