حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید پی (Android P) برای تمام موبایل های اندرویدی نوکیا که توسط HMD ساخته شده اند، ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | Android، سیستم عامل، نوکیا

یکی از ویژگی اصلی گوشی های اندرویدی نوکیا را می توان آپدیت های سریع و به موقع آن ها دانست. مدت زیادی نیست که HMD به تولید موبایل های اندرویدی نوکیا می پردازد و تمام موبایل های آن ها با اندروید 7 عرضه شده اند. این شرط لازم برای دریافت اندروید پی (Android P) هست اما کافی نیست چون در بهترین حالت تا کنون فقط پرچمدارهای اندرویدی بوده اند که دو آپدیت اساسی را دریافت کرده اند و پایین رده ها اگر یک آپدیت اساسی دریافت کنند از خوشحالی بال در خواهند آورد! حالا امروز HMD دوباره تاکید کرده که آپدیت اندروید پی (Android P) برای تمام موبایل های اندرویدی نوکیا که توسط آن ها ساخته شده اند، ارایه می شود! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

شرکت HMD تایید کرده است که تمام گوشی های برند نوکیا آن ها، از جمله نوکیا 5.1، 3.1 و 2.1 به تازگی منتشر شده، به روز رسانی Android P را دریافت خواهند کرد. این تایید از سوی مدیر بازاریابی شرکت نیل برادلی در مراسم دیروز مسکو آمده است. لازم به ذکر است که این شرکت در سال گذشته نیز این تعهد را برای گوشی های موجود خود انجام داده است، اما ما شاهد آن هستیم که شرکت ها پس از آنکه فروش خود را شروع کردند، از این قاعده جسورانه کاسته می شوند، بنابراین خوب است تا اطمینان بیشتری کسب کنید.

در همین حال، Juho Sarvikas سرپرست کمپانی HMD در جریان رویداد اعلام کرد که نوکیا 8، حالت دوربین حرفه ای را با به روز رسانی دریافت خواهد کرد که این روز جمعه، 1 ژوئن، آغاز خواهد شد. نظر شما درباره عملکرد نوکیا در ارایه آپدیت های اندروید چیست؟ این فاکتور چقدر برای شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadsoly

سوپرایز بزرگیه برای نوکیا دوستان. واقعا قابل تحسینه این حرکت جسورانه

mohammad70

با عرض سلام خدمت تمام ترنجی های گل و تیم قوی ترنجی!
من از مرداد که نوکیا ۵ رو گرفتم اندروید ۷.۱ بود الان که دارم این رو براتون می‌نویسم گوشیم اندروید ۸.۱ هست و این خارج از آپدیت های ماهانه پچ امنیتی گوگل هست هر چند خیلی هاهم اندروید خام رو دوست ندارن ولی من این چند ماه که این گوشی دارم هیچ مشکلی باهاش ندارم این باعث شده همین الان هم گزینه خوبی برای خرید باشه دوست دارم نوکیا باز جای خودش رو پیدا کنه این هم بگم که فروشنده ها میخوان به شما القا کنند نوکیا های جدید چینی و بی کیفیت هست ولی کافیه دستتون بگیرید باز هم خوب تحقیق کنید موبایل ها واقعا گرون شدن

Peiman

اگه به پشتیبانی عالی معروف بشه رو فروشش تاثیر فوق العاده ای داره

mTAAHAAm

این نوکیا خیلی خوب شده ولی نمیدونم چرا دوربین پرچمدار سال قبلش خیلی خوب نبود و نکته منفی دیگه اینکه چرا پرچمدار سال 2018 هنوز معرفی نشده.

Naranj

نوکیا بیشتر میان و پایین رده رو هدف گرفته که موفق هم بوده

mTAAHAAm

البته نمی گم مثل الجی 4 تا پرچمدار معرفی کنه ولی باید قبول کنیم ی دونه گوشی با اسنپدراگن 845 و حاشیه کم و دوربین قوی لازم بود

mTAAHAAm

آقای عطایی بنظر شما نوکیاهای جدید با پردازنده میدیاتک برای آپدیت به مشکل بر نمی خورن؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)