حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل در حال تست طراحی جدید برای تب های کروم است که شبیه به منو برنامه های اخیر اندروید پی (Android P) است

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | گوگل

بیش از یک ماه پیش در ترنجی خواندیم که منو برنامه های اخیر اندروید P شبیه به iOS خواهد شد و پس از اینکه گوگل اندروید پی (Android P) را در I/O 2018 ارایه کرد دیدیم که این موضوع اتفاق افتاده است. حالا به نظر می رسد در جهت یک پارچه شدن بیشتر اکوسیستم اندروید، گوگل مرورگر اینترنت خود را می خواهد با همین طرای به روز کند. امروز خبر می رسد که گوگل در حال تست طراحی جدید برای تب های کروم است که شبیه به منو برنامه های اخیر اندروید پی (Android P) است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به این ویژگی و ببینیم گوگل کروم چه ظاهری خواهد داشت.

تب بندی جدید کروم

تب بندی جدید کروم

همانطور که در تصویر بالا می بینید، تب های کروم از این به بعد دقیقا شبیه به آن چیزی خواهد بود که در منو برنامه های اخیر اندروید پی (Android P) دیدیم. یعنی به جای اینکه تب ها از بالا به پایین مرور شوند از راست به چپ مرور خواهند شد. این موضوع حقیقتا چیزی نیست که من شخصا دوست داشته باشم، نه در منوی برنامه های اخیر اندروید و نه در کروم اما به هر حال موضوعی است که گویا گوگل دارد به سمت آن پیش می رود و از این به بعد باید اندروید را اینگونه تجربه کنیم! شاید جالب باشد به یاد بیاورید زمانی را که منو برنامه های اخیر رابط کاربری برندهای چینی به همین صورت بود اما با اجبار گوگل به شکل اندروید خام در آمد و حالا شاهد تغییر هستیم!

تغییر دیگر را می توان در سوییچ کردن بین تب های Incognito (ناشناس) دانست که حالا با تپ کردن روی آن همه تب های ناشناس دیده می شوند و سپس با تپ کردن روی آن به حالت عادی بازمی گردید. این قابلیت های به زودی به کروم قناری (Chrome Canary) اضافه خواهند شد.

نظر شما درباره ایت تغییرات چیست؟‌ فکر می کنید مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اگر صفحه رو افقی کنید، همین الان هم تب های گوگل کروم مشابه همینه:
http://uupload.ir/files/dln6_1.jpg

mTAAHAAm

بله می شه

Peiman

می‌تونه برای تنوع خوب باشه .

REZA

خوبه بالاخره یه تغییر باید بده خسته کننده شده.فقط دکمه هوم اضف شده این چند وقته!

دکتر رسول آریان

دکمه هوم خیلی وقته روی گوگل کروم گوشی های سامسونگ هست. از مدت ها قبل.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)