حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با پیام رسان دیالوگ (Dialog) آشنا شوید، یک پیام رسان مولتی پلتفرم با قابلیت کانال، تماس صوتی و تصویری

پس از مشکلاتی که برای تلگرام پیش آمده است خیل وسیعی از کاربران به دنبال محیطی امن و مشابه آن هستند. البته خیلی از این کاربران هنوز به دنبال نسخه بدون فیلتر تگلرام هستند و معتقدند هیچ سرویس نمی تواند نیاز آن ها را برطرف کند. پس از معرفی پیام رسان تم تم (TamTam) و پیام رسان تله پادو (Telepado) در ترنجی حالا نوبت به پیام رسان دیالوگ (Dialog) است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با پیام رسان دیالوگ (Dialog) آشنا شوید، یک پیام رسان مولتی پلتفرم با قابلیت کانال، تماس صوتی و تصویری!

پیام رسان دیالوگ

پیام رسان دیالوگ

پیام رسان دیالوگ روسی است و درباره امنیت آن که اولین دغدغه کاربران می تواند باشد باید گفت که هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست. مثلا چت امن یا چت مخفی در پیام رسان دیالوگ وجود ندارد اما وقتی تماس صوتی می گیرید، کلید تبادل همانند تلگرام برای هر دو طرف نمایش داده می شود.

پیام رسان دیالوگ

پیام رسان دیالوگ

تماس تصویری پیام رسان دیالوگ اما ویژگی های جالبی دارد. مثلا همانند گوگل دو (Google DUO) شما می توانید محتوای نمایش داده شده روی نمایشگر دستگاه خود را به طرف مقابل نمایش دهید، اصطلاحا قابلیت “Screen Sharing” دارید. همچین امکان کنفرانس ویدئویی هم وجود دارد. شایلن ذکر است که کیفیت تماس تصویری و صوتی بسیار خوب ارزیابی می شود.

پیام رسان دیالوگ

پیام رسان دیالوگ

قابلیت ایجاد کانال در پیام رسان دیالوگ ویژگی مهم آن است که سبب می شود بتوانید روی آن به عنوان جایگزین تلگرام‌ حساب کنید. همچین گروه نیز می توانید در آن بسازید اما ویژگی سوپرگروه در آن وجود ندارد.

در پیام رسان دیالوگ قابلیتی به نام Discover وجود دارد که آن چت های عمومی‌ قابل مشاهده اند. این فضاها مانند انجمن ها هستند که این جا خیلی راحت تر می توانید  استفاده کنید. مثلا یک بخش دیالوگ فارسی هم در آن دیده می شود.

پیام رسان دیالوگ

پیام رسان دیالوگ

شما در پیام رسان دیالوگ می توانید همانند تلگرام فایل ارسال کنید و تمام اطلاعات شما ابری ذخیره می شود و می توانید چندین حساب کاربری را روی چندین دستگاه مدیریت کنید. همینطور که گفتیم پیام رسان دیالوگ مولتی پلتفرم است و می توانید نسخه های اندروید، iOS، دسکتاپ و تحت وب آن را استفاده نمایید:

دانلود پیام رسان دیالوگ اندروید

دانلود پیام رسان دیالوگ iOS

دانلود پیام رسان دیالوگ دسکتاپ (ویندوزلینوکس ۳۲ بیتی یا ۶۴ بیتیمک)

نسخه تحت وب پیام رسان دیالوگ 

یکی از بزرگترین مشکلاتی که در دیالوگ وجود دارد، ظاهر نه چندان زیبای چت ها است! این ظاهر آنقدر غیر قابل تحمل است که نسخه وب تلگرام غیر قابل تحمل است! تصویر زیر را ببینید:

پیام رسان دیالوگ

پیام رسان دیالوگ

علاوه بر این ظاهر نه چندان دلچسب تنظیمات محدود آن هم برای بخش چت ها کاملا توی ذوق می زند. شاید به صورت کلی بد نباشد بدانید که پیام رسان دیالوگ برای کسب و کارها نسخه اینترپرایز ارائه می کند که هزینه اضافه دارد ولی امکاناتی مثل CRM به شما می دهد.

اگر پیام رسان دیالوگ را نصب کرده اید، تجربه خود را با ما در ترنجی به اشتراک بگذارید. از شما نمی پرسیم تلگرام یا دیالوگ چون پاسخ مشخص است (!)، بهتر است بپرسیم دیالوگ یا دیگر پیام رسان های مشابه تلگرام؟!

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

همین امشب فیلتر میشه

دکتر رسول آریان

بشه. ما از تلگرام خارج نمیشیم. فقط تلگرام.

mostafa67

نسخه جدید تلگرام با استفاده از proxy mtproto عملا فیلتر روش بی معنا شده دیگه نیازی هم به اپهایه دیگه نیست دوستان نسخه جدید تلگرام رو نصب کنید تا ده تا پراکسی میشه روش ست کرد هر کدوم رو که از دور خارج کنن خودکار میره رو بعدی فقط پراکسیه سرعت پایین ست نکنید یه کانالهایی هست mtproto میذارن تند تند هم به روز میشه سرعتش هم عالیه دیگه خودتونو درگیر برنامه جایگزین نکنید

دکتر رسول آریان

در پست قبلی بهش پرداختیم.

mTAAHAAm

شما لطف بفرمایید طریقه دانلودش را بفرمایید

دکتر رسول آریان

چرا مستقیما از پلی استور دانلودش نمیکنی

BeFair

چتاش واقعا زشته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)