حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون 7 پلاس بیشترین حد رضایت را در بین مشتریان امریکایی دارد، آیفون X رتبه هفدهم

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل

شاید برای شما عجیب باشد چون حدودا ۲ ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در صدر بهترین گوشی ها از دیدگاه کانسومر ریپورتس (Consumer Reports) قرار گرفتند. چطور می شود که نتایج تحقیقات متفاوت باشد؟ خب حقیقت این است که وقتی منابع متفاوت باشند، فاکتورهای سنجش متفاوت باشند، نتیجه هم متفاوت می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به لیست بیشترین رضایتمندی از مدل های موبایل مختلف از نگاه موسسه ASCI داشته باشیم.

بیشترین رضایتمندی

بیشترین رضایتمندی

همینطور که در جدول بالا ملاحظه می کنید آیفون ۷ پلاس در صدر رضایتمندی کاربران امریکایی قرار گرفته است. جالب است که درصد رضایتمندی از آیفون ۷ پلاس که پرچمدار ۲۰۱۶ اپل است بیشتر از آیفون های ۲۰۱۷ و حتی آیفون ۱۰۰۰ دلاری آن هاست! رتبه های دوم و سوم مربوط به گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس است و پس از اسامی آیفون ۸ و ۸ پلاس در جایگاه های چهارم و پنجم شاهد اسمی هستیم که در بازار ما حداقل خرابی زیادی داشت و آن نام مدلی نیست به جز ال جی ۴!

حتی جالب است آیفون ۶ پلاس که مشکل خم شدن بیشتری نسبت به آیفون ۶ داشت درصد رضایت بیشتری دارد و گلکسی اس ۵ که نچسب ترین (!) عضو خانواده گلکسی اس بود در حدود آیفون ۶ رضایت جلب کرده است! به هر حال این ها داده های موسسه ASCI هستند که حاصل بررسی بیش از ۴۵ هزار کاربر در بازه یکسال اخیر است.

شما چه موبایلی دارید و چقدر از آن رضایتمندید؟ دلیل رضایتمندی یا عدم رضایت شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

اپل و سامسونگ کل لیستو پر کردن?????

Peiman

از نظر من لیست معتبر نمی تونه باشه .
آخه الجی جی ۴ ؟؟؟؟

amir_galaxy

تو ۱۱ تای اول ۶ تا سامسونگ و ۴ تا اپل
البته با معیار‌های مختلف میتونه تغییر کنه

JigSaw

الان یکی از دوستان خوب و بسیار فعالمون تشریف میارن و تمام مشکلات ۷ پلاس رو زیر همین پست با لینک واسمون کامنت میکنن…

کهکشان

شما چرا ناراحتی؟ نکنه تو اپلم سهام داری

pedram_01

من یک سال نیم 7 پلاس داشتم . این گوشی فوقعلاده بود واقعا دوسش داشتم و دارم . حقشه این رضایتمندی . ولی خب بخاطر اون مشکل ضعیف شدن گوشی بخاطر قدیمی شدنش و باطری و.. یکم ترسیدم چون باطری گوشیم 80 درصد شده بود عمرش و چون اس 9 پلاس چشمم رو گرفته بود و ایفون 8 پلاس هم فرقی با 7 پلاس نداشت برای تنوع فروختم اس 9 پلاس خریدم . هردوشون جز بهترین گوشی هایی بودن ک داشتم از اس 9 پلاس راضی ترم به دلیل ازاد بودن اندروید و داشتن جک هدفون و یه سری قابلیت های دیگ .

کهکشان

جالب بود

علی شیخ زاده

۷ پلاس عالیه واقعا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)