حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلگرام طلایی دسکتاپ وجود دارد؟

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

در ترنجی خواندیم که تلگرام طلایی چیست؟ چرا تلگرام بدون فیلتر iOS و اندروید با آن میسر بوده و به چه نهادی وابسته است؟ اما سوالی که برای خیلی از کاربران ترنجی پیش آمده این است که آیا تلگرام طلایی دسکتاپ وجود دارد؟ چطور می توان تلگرام طلایی یا طلگرام پیشرفته را برای دسکتاپ دانلود کرد؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به یک شایعه پاسخ دهیم!

تلگرام طلایی دسکتاپ یا به عبارت دیگر طلگرام پیشرفت ویندوز یک شایعه بزرگ است

طلگرام پیشرفته دسکتاپ

طلگرام پیشرفته دسکتاپ

تلگرام طلایی دسکتاپ یا به عبارت دیگر طلگرام پیشرفت ویندوز یک شایعه بزرگ است که متاسفانه توسط برخی افراد سودجو در فضای وب و شبکه های اجتماعی منتشر شده تا کاربران را به سمت دانلود نرم افزارهای غیره بکشاند. مثلا وارد برخی از این وب سایت ها که عنوان دانلود تلگرام طلایی دسکتاپ را زده اند، می شوید می بینید که شبیه ساز اندروید را برای دانلود شما قرار داده اند تا پس از دانلود شبیه ساز اندروید بتوانید تلگرام طلایی یا طلگرام پیشرفته را روی ویندوز داشته باشید!

دانلود تلگرام طلایی دسکتاپ فقط به شرط نصب شبیه ساز اندروید ممکن است

ما در ترنجی توصیه اکید بر عدم تصب تلگرام طلایی روی موبایل یا روی دسکتاپ داریم. همانطور که دیروز وزیر محترم ارتباطات هم عنوان کردند، از نصب نسخه های ایرانی تلگرام بدون فیلتر شدیدا خودداری کنید.

نسخه فیلترشکن تگلرام و نسخه های غیر رسمی را نصب نکنید، هشدار وزارت ارتباطات

حتی با نصب شبیه ساز اندروید روی دسکتاپ خود هم توصیه نمی شود که تلگرام طلایی یا همان طلگرام پیشرفته را نصب کنید. امنیت این نسخه ها تضمین شده نیست و بهتر است که چنین راهی را برای دسترسی به تلگرام انتخاب نکنید. به هر حال پیام رسان تلگرام اطلاعات زیادی از شما را در خود دارد که اگر قرار باشد دست نااهلش بیفتد، اصلا چیزی نیست که شما بخواهید. پس به صورت کلی باید گفت تلگرام طلایی برای ویندوز به صورت رسمی وجود ندارد.

پس به صورت کلی باید گفت تلگرام طلایی برای ویندوز به صورت رسمی وجود ندارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این سودجویی ها به چه دلیل است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)